Dus betaal je BTW over de veilingkosten
Je biedt 100 euro op een klok en je haalt het op.
- Koper betaalt 109 euro
- Verkoper ontvangt 84,90 euro
Jaap, jij snapt ook nergens iets van.
Dit komt van de Catawiki site:
Kosten
De commissie bedraagt 12,5% exclusief btw (15,1% inclusief btw) over de verkoopopbrengst
Van mij mogen de “Bombay specials” ook worden geweerd, Aangezien je die Favre Leuba’s, Enicars en Orisjes voor 3 tot 4 tientjes massaal van Ebay trekt, halen ze ook de minimale geschatte opbrengst van 75 euro niet. Daarnaast hebben serieuze liefhebbers en verzamelaars er een aversie tegen en creëer je dus een slechte naam voor Catawiki.
Note to self: koop niet op catawiki.
Dan kan ik ook weer eens wat kopen…
Ik heb een aantal horloges gekocht en ik ben er zeer tevreden mee. Alleen moet je als koper zelf kritisch zijn, omdat niet alles goed vermeld staat.
Nog werkloze horlogeexperts aanwezig hier?
http://www.catawiki.nl/jobs/job/auctioneer-expert-watches?gh_jid=80969
Het is wel hard nodig. Heb pas een keer een horloge aangeboden en moest 2 maanden wachten voordat hij op geveild werd. De opbrengst was wel goed, dat dan weer wel.
Probeer ook wat via Catawiki te laten veilen (geen horloge). Nu al de 3e keer dat mijn advertentie weer naar concept gaat. Eerst was titel niet zoals de standaard (die ik nergens heb kunnen vinden). Er wordt aangegeven dat ze het druk hebben en het niet voor me kunnen aanpassen. Aangepast en weer een week moeten wachten. Toen was er de keuze tussen een standaard veiling of een specifieke. Dus ik kies de specifieke, moet hij toch in de andere. Nergens kunnen vinden aan welke voorwaarden het moet voldoen… Aangepast en weer een week verder.
Benieuwd of ik ooit wat ga veilen via Catawiki
is dit authentiek ?? Hij staat nu op 160 euro, imo een hoop geld. Het is in mijn ogen een knutselwerk, maar ik kan mij vergissen…
Dat is ook een knutselklok, aangeboden door de kampioen knutselaar.
Catawiki doet daar niks aan als je er melding van maakt en ik heb ze nog wel veel gekker voorbij zien komen
Wat een rotzooi. Als dit niveau blijft ben ik weer snel naar eBay.
oeps!!!
Misschien wil ie 'm wel heeeeeeel erg graag
Tikfoutje, nu maar hopen dat deze bieder er onderuit kan want een bod is wel bindend
Wordt ook nog expliciet om gevraagd he, een bevestiging…
Nog 23 minuten, er zal er één heel gelukkig zijn, en één heel ongelukkig.
Typfoutje. Lijkt me dat dit niet doorgaat…