Catawiki

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Helaas niet meer superC, jouw IWC tripje en opvallende posts over jouw exclusieve en vooral uitmuntende collectie heeft mij wat meer inzicht geboden😘

1 like

Poppen po*pen niet, plassen ook niet. :relaxed:

Kan natuurlijk niet tippen aan jouw elite maar er is een breitling aerotime uit 91 onderweg met witte dial (zie je niet zo vaak) komt morgen binnen (hoop ik)

Wilde ik altijd als is proberen

eenuh watte ?

Ik neem aan een Aerospace.

Autocorrect op telefoon, maar klopt helemaal.
Ik bedoelde natuurlijk een Aerospace

Ik zou die telefoon toch eens laten nakijken als ie er dat van maakt met autocorrect…

Ik moet eerlijk zeggen dat ik juist wel goede ervaringen heb net de klantenservice. Er zijn al een paar beslissingen in mijn voordeel als verkoper gevallen.

Het gaat volgens mij allemaal om bewijslast. Voor ik een horloge verstuur maak ik er een filmpje van om te laten zien dat alles correct werkt.

Dat is inderdaad een goede tip, in het vervolg dus filmpjes maken.

Waarom worden er bij de meeste kavels wel een schatting van de veilingmeester geplaatst en bij anderen niet? Waar ligt hierin het onderscheid?

Tja geen idee. Wel een interessante vraag. Wellicht omdat de verkoper een reserve wil ofzo? @JTrapman kan hier vast een antwoord op geven :wink:

Als wij een horloge boven de 200 euro schatten moeten wij een boven- en ondergrens aangeven. Vanaf dat moment komt er ook een openbare schatting bij het kavel.

Oftewel, elk kavel met een geschatte waarde van >€200 wordt voorzien van een openbare schatting.

2 likes

Duidelijk. Dank voor de info. ( niet dat ik iets wil verkopen, maar je weet maar nooit :smirk:)

Geldt dit ook voor andere veilingen? Want ik zie er nu 1 van 175-250 euro bijvoorbeeld?

“Zeg ken jij de horlogeman, de horlogeman, de horlogeman, die woont in … etc. etc.”

Ik krijg al de kriebels bij de naam alleen ;-).

Wat is jullie mening over dit ‘bijzondere en fraaie stalen Omega in fraaie conditie, veel gezocht, maar weinig aangeboden in deze staat’, horloge?

De wijzerplaat lijkt mij opnieuw opgemaakt en kroon niet origineel.

Wat dunkt u?

1 like

Lol, check ff ref. 165.002. Dan krijg ik een wit model te zien.

Zelf nu wat in de veiling bij Catawiki (een masker), toch wel spannend wat ie gaat opbergen :stuck_out_tongue: :flushed: