Aja nog iets
het is VRaag Prijs 700 , goed lezen he!!!
dus er mag altijd geboden worden, maar wel naar waarde
dada
Interpunctie.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Nog iets
als er iemand op een veiling 636 bied komen er nog 9% kosten bij = totaal van 693.24 euro
Is 700 Vraag prijs dan zo raar???
Je hebt me nog al eens iets verweten dat ik 650 voor een longines vroeg, MAAR ook toen had je dit verkeerd gelezen
Maar nooit een sorry of zoiets van jouw kant
Enfin je doet maar, als jij jezelf zo interessant denkt te maken en mensen zoals ik een beetje belachelijk te maken moet jij maar weten. Mijn bedoeling hier op dit forum is informatie uitwisselen, kopen/verkopen en aan leuke, interessante topics repliek geven.
zeg nooit bicolor tegen massief 18 karaat
Ik zeg je , je kent er soms niks van en raaskalkt maar wat.
Ik denk dat je een omega hater bent.
Menig man met dunne pols of dame zou deze maat van horloge perfect staan
En laat me nu met rust
Oh ja wat is dat nu weer voor een onzin over Theuer hulp, het is verdorie wel zo, ik wil helpen ook en ben zelfs aan het mailen met iemand van dit forum over schakels, die hij van mij zo gratis mag hebben, jaja TH schakels origineel
Dus dada
Wat bedoel je steeds met “dada” eigenlijk? Is dat op z’n Teletubbiesch bedoeld?
dada zeg ik tegen volwassenen die zich als kinderen hier gedragen.
Ik geef geen adres in dit geval, omdat ik zelf de voorkeur koop krijg bij één bepaalde juwelier voor al zijn oude stock en onderdelen.
Persoon woont in NL en ik in Belgie, dus zoals ik al aangaf in die topic, zoek zelf even in de regio naar juweliers die met TH gestopt zijn en ga er eens mee praten, zo heb ik het ook gedaan. Bij de een krijg je een gratis Longines doos, bij de ander wat schakels.etc etc
dus voor jou dada, alle andere serieuze mensen groetjes roel
Zolang een horloge uit meer dan 1 soort metaal gemaakt is,zeg goud en staal, dan heet dat bicolor of two tone…
En je blaast inderdaad wel een beetje hoog van de toren met je reacties.
Ik voel me door persoon C behoorlijk vaak aangevallen, en God mag weten waarom
Aja hij vind de De ville te duur
Hij viel je helemaal niet aan, hij noemde alleen dat hij jouw vraagprijs te hoog vond, waar ik achter kan staan omdat Catawiki altijd x1.5 minstens is i.v.m. het forum.
Je kan beter uitloggen want je zet jezelf aardig voor schut.
Lees dit zelf eens rustig terug en kom er dan zelf achter dat dit stukje proza helemaal nergens over gaat.
Als je de volgende keer iemand van scherpe repliek wil dienen , wees dan zelf wel de verstandige en doe dit dan doelmatig en to the point…en niet in een verdedigende houding van een kind van 7 die altijd gelijk mot hebbuh.
Ik zie het al aankomen.
Elke week een bump en een prijsverlaging,totdat hij op de juiste waarde zit (vele weken verder)
Nee hoor,
Ik heb al eens een bod van 600 laten liggen
Enfin, jullie weten het beter als drie omega juweliers die mij ook over deze prijs hebben geadviseerd.
In ieder geval ik ben hier over uitgepraat.
Ik was hier en daar te bitsig in mijn taalgebruik, maar SuperC heeft mij al een paar keer raar doen over komen in een topic.
Ik weet het mag geen excuus zijn voor mijn taalgebruik, excuses hiervoor
Gr Roel
Je moet een beetje ‘‘skin’’ opbouwen hier omdat er leden zijn die nogal ad rem zijn.
Je taalgebruik valt nou ook wel weer mee!
Kinderen: vecht dit uit met PB’s en vermoei anderen niet met dit gekift.
Laatste reactie hierop
Ik was op zoek naar twee schakels en heb hier de vraag gesteld, ondertussen heb ik niet stil gezeten en de schakels gevonden bij een juwelier. heb slotje op topic gezet.
Bedankt voor het aanvaarden van mijn excuses taalgebruik
slaap lekker
gr roel