Gisteren nog wel, inmiddels mijn roes uitgeslapen, nieuwe voorraden ingeslagen en nu is iedereen weg…
Hahaha😂
Zondag rustdag zegt ‘Onze Vader’…
Nee hoor, ik wil het ook nog wel even zeggen, zondag of niet: je verkoopt in je bos bomen, die er niet horen! En je weet het donders goed!
Met vriendelijke groet,
Jonathan
Wat een domme opmerking van zo’n domoortje die met een spreekwoord komt dat niet bestaat.
Zo’n typische held achter de computer maar in “real live” zo’n echte angsthaas!
Uhm Montres,… Beter dit topic rustig laten zakken in de lijst,…
Mijn chips en biervoorraad is op alarmerend laag nivo!
Dat is een goeie met die chips en cola.
Frappant is inderdaad dat sommige mensen meer over mij weten dan ikzelf. Eentje wist zelfs te melden dat ik via meerdere accounts mijn prijzen opdrijf. " dat doet ie wel vaker" was zijn reactie.
Maar ik denk dan maar: De wijze leert meer uit een domme opmerking dan de domme uit een verstandig antwoord.
Ik heb je reactie enkele keren gelezen…
Heb je gedronken ?
Mmmmm… Ongelijk hebben en Gelijk krijgen zijn ongrijpbare zaken,…
Pauze voorbij en daar gaan we weer
[URL=http://s376.photobucket.com/user/fransbeijer/media/8665265-beer-and-chips-Stock-Photo_zps3ns8fzjp.jpg.html][/URL]
Uhmm…zondagmiddag…ik denk jij.
Je had dit topic ook kunnen laten om de schade te beperken maar helaas…nep klokken aanbieden en nog zeiken ook .
Ik ga ff popcorn bakken. Ben mijn chips beetje beu.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Weet je, ik heb uiteindelijk aan René zijn gelijk toegegeven; ik heb daar geen moeite mee. Ik zou zelf nooit bewust horloges kopen die twijfelachtig zijn, maar het gebeurt helaas zo nu en dan. Het blijkt dat Vintage Breitling horloges " kwetsbaar" zijn wanneer het op authenticiteit aankomt. Ik heb René enkele nieuwe exemplaren gestuurd ( althans hij heeft ze gezien ) en zijn commentaar was: " die zijn OK )
Waar ik wel moeite mee heb is dat “men” denkt dat ik bewust neppers op Catawiki plaats. Dat is niet het geval. Mijn Breitling kennis gaat niet zover ( evenals de veilingmeesters ) dat ik een valse van een echte kan onderscheiden. René kan dat wel en in zijn kielzog zijn er dan tientallen die dat ook “wisten"
Ik ben nu eenmaal aan de eigenwijze kant en wanneer iemand ( die ik niet ken ) begint te roepen: “nepper, nepper” dan is dat voor mij in eerste instantie als een
"rode lap voor een stier”.
Wat mij wel opviel is dat René ( ik ken hem verder niet) maar wel met de meeste (Breitling)kennis de meest genuanceerde en beschaafde reacties gaf…
Dat siert de man!
Weet je wat ik van een gerespecteerd horlogeforumlid hoorde?
Dat jij het een jaar geleden “voor gezien hield” hier op dit horlogeforum.
Verder schreef dat lid: " helaas heeft hij zich niet aan die belofte gehouden"
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Wat doe je hier eigenlijk nog Jaap?
Waar of niet waar?!
Dat is de hamvraag …