Zucht, zullen we nu even stoppen???
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Ook fijne zondag Jaap ( niet de Zwarte )
[URL=http://s376.photobucket.com/user/fransbeijer/media/sleep_zpsbywkejes.jpg.html][/URL]
Pfieuw!!! Ik kan me niet meer herinneren hoe vaak ik met een bonkend hoofd gezworen heb mijn stamkroeg nooit meer te bezoeken
Nu sla je eindelijk de spijker ( goed ) op z’n kop met je reactie: " er zullen steeds mensen zijn met een mening over iemand terwijl te die persoon helemaal niet kennen"
Eindelijk heb je het door, gelukkig…
Mmmmm… Aangezien je toch niet geneigd bent om dit allemaal in je eigen belang te laten rusten zal ik je nog even op gang houden met een vraag.
Het is duidelijk dat je niet echt veel ophebt met gewaardeerd forumlid @SuperC.
Ben je zelf van plan om het hier tot “gewaardeerd lid” te schoppen? Het is een lange weg natuurlijk, dat begrijp ik, maar gezien de vermakelijkheid van je bijdrages zou ik het zeker wel toejuichen!
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Ja. Water. Het is dan ook warm.
Je verkoopt Breitlings die geen Breitlings zijn, als je het zo beter verstaat.
De uitdrukking die ik gebruikte was een sneer naar het bos waardoor jij zgz de bomen niet meer ziet, maar dat je volgens mij bewust uitzet, om de indruk te geven dat er verwarring is over het feit of je nu een respectabel verkoper bent of niet, en de aandacht af te leiden van die fake Breitling.
Dat kan de beste overkomen, onze kennis is niet op alle gebieden even goed. Het gaat erom hoe je er mee omgaat als aan jou onwelgevallig nieuws gemeld wordt.
Waarvan akte
Heb jij de discussie ueberhaupt gevolgd; hoe het allemaal is begonnen?
Waar men mij “beschuldigde” van bieden met meerdere accounts op mijn eigen kavels waar die 035 zelfs wist te melden " dat ik dat wel vaker deed"
Wordt zoiets door jou gebagatelliseerd?
Als je een man bent van “eer en geweten” moet je daar ook op reageren, lijkt mij.
Wat moet ik daarop reageren? Dat het onwaar is? Weet ik niet. Is het waar? Misschien wel, begin ik nu me ineens te bedenken.
überhaupt
Ik heb er eens over nagedacht en als jij Bieder 3719 niét bent, zijn er een paar mogelijkheden:
-het is iemand die goed gek is
-het is iemand die je helpt de biedprijs omhoog te krijgen
-je was het tóch…!
-alle bovenstaande
Ik ga voor de laatste.
Jij begrijpt de Duitse taal al hekemaal niet …
Überhaupt of ueberhaupt is precies hetzelfde en mag op beide manieren geschreven worden.
Dus reageer de volgende keer alleen als je zeker van je zaak bent zou ik zeggen…
Helemaal…met een L