Catawiki

Zou mij helaas niet verwonderen van een keet als catawiki.
Zou wel schandalig zijn.

Ik weet dat dit de normale procedure is/was een jaar geleden en heb me er niet meer in verdiept veder

Is ook geen geheim dat dit gebeurt en is de normale procedure

Ik begrijp het probleem niet, veel van HF leden verkopen op Catawiki en iedereen heeft er voordeel aan

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ok dan ben ik maar en grote fantast want jij kunt het weten.

Zou jij mans genoeg zijn om je te verontschuldigen wanneer ik gelijk zou hebben?

Wellicht niet

De hele discussie interesseert me niks, maar kan iemand van Catawiki dit bevestigen? Indien dit zo is drijft Catawiki de prijzen op, hetgeen ik ook laakbaar vind.

1 like

Dit is dus een automatisch bod van de catawiki computer om bieders over het minimum bedrag heen te slepen, en zo een verkoop te bespoedigen?
De " computer " bied dan dus niet boven of op het minimum verkoop bedrag?

1 like

Dat was al een publiek geheim lang voordat Jeroen kwam
Ik weet niet of hij er iets van weet

Klopt wat Jaap zegt, wat dan als er geen hoger bod komt? Koopt catawiki dan het horloge? Lijkt me straf.

Edit: nee want catawiki biedt niet over de reserveprijs… Hmmmmm…

Precies

Hmm, zou mogelijk zijn, ik zou dit wel graag willen weten…

Shit…:confused:

Voor iemand die erg op de spelling enz. let vergeet je wel vaak een zin te beëindigen met een . (punt).

2 likes

Exact. Als Catawiki zich hier niet over uitspreekt (lees: ontkent) zal de ontboezeming van @Montres ze centjes (door imagoschade) gaan kosten, ben ik bang.

Jeetje Montres, wat een praktijken zeg,… Ik ben maar een argeloze sukkelaar, maar als ik e.e.a. Zo lees dan koop ik, sukkel, mogelijk een door een “kundige” veilingmeester beoordeeld nephorloge voor een prijs die nog te hoog zou zijn voor een echte :flushed::flushed::flushed:,…

Heb je nog meer shit om te spuien? Vast wel! Iedereen is gebaat bij de openbaring van zulks, dus kom maar op! Mijn waardering heb je!

2 likes

Let op:

Ik schrijf dit omdat velen van jullie zien ( denken ) dat blijkbaar bepaalde bieders ( 4 cijferige nummers ) op mijn kavels bieden.
Dit is de computer en zijn geen kompanen van mij of zelfs ikzelf

3 likes

Je begrijpt toch dat dit de essentie van veilingen compleet zou ondermijnen. Catawiki kan wat mij betreft de boeken sluiten als dit blijkt te kloppen.

Ik volg en bezoek al ruim 20 jaar verschillende veilinghuizen en sta niet te kijken van deze praktijken. Bij sommige wordt meebieden door de eigenaar toegestaan en de kavel gewoon ingehouden als niemand toehapt,dus dit zou me ook zeker niet verbazen.