Catawiki

Duidelijk.

1 like

Eindelijk iemand die het eens klaar en duidelijk uitlegt
En op een beschaafde manier
bedankt

Misschien je eigen topic weer omhoog halen. :+1:
Daar lijkt iedereen bij gebaat. Voordat iedereen de gordijnen inschiet, denk er eens over na. :wink:

Lijkt me een verstandige ‘rectificatie’, voordat je van laster / smaad beticht wordt…

Ja pfieuwww,… die kwam wel aan zeg! Als dit waar is is het echt erg onprofessioneel.

1 like

@capice Duidelijk verhaal naar het forum toe. Maar als jullie daarbuiten forumbewoners omschrijven, zoals montres zegt, als “Een veilingmeester noemt de meesten van jullie zelfbenoemde professoren " sensatiebeluste azijnpissers” …" dan kan je beter inderdaad hier niet reageren.

Niet alleen Montres maar ook JTrapman vind ik twijfelachtig. Iets met gestolen horloge, studie en nu een gouwe Rolex… wat mij betreft allemaal 1 pot nat Catawiki en valse biedingen, medewerkers met gestolen spullen. Bah weg ermee!

1 like

Op deze manier gaat het beter. :+1: Nu leest hij het ook (eerder).

1 like

Wordt steeds gezelliger hier…:+1:

Hoort op die Movado (mooi!) geen andere kroon?

Goede onderbouwing… slecht geslapen?

@capice @JTrapman Heldere uitspraak, dank daarvoor.

1 like

Jup, één met scherpere haken en het einde moet niet zo bol zijn.

Op zo’n uitspraak ga ik niet eens reageren :wink:

Mooi dat het meeste nu uit de lucht is. Ik heb echt geen probleem met kritiek op Catawiki, maar laat het dan wel gefundeerd zijn. Ik zal mijn best blijven doen inhoudelijke reacties van een antwoord te voorzien, zoals ik hiervoor ook heb gepoogd. Met een kritische blik kijken is altijd goed, maar laten we er niet in doorslaan :+1:

1 like

Ik zou het niet weten eerlijk gezegd…
Misschien is er een movado expert

@Montres, de vraag om plaatjes (van @SuperC als ik het goed heb) was niet aan jou, maar aan @hendrik, volgens mij.

Desalniettemin leuk om e.e.a. voorbij te zien komen, maar misschien, als @lencoth zegt, beter in een apart topic.

Ok ik dacht dat ik bedoeld was

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Dat lijkt me geen vergelijking maar goed, als jij dat vindt is dat zo

Ik zal er over denken…,