Catawiki

Als je niet durft moet je het ook beslist niet doen, stel je voor dat ( ondanks doos en papieren) het toch om een nepper gaat, dan is 1000 euro nog te veel.

Het zou je sieren om niet meer te reageren of in ieder geval niet van je blijven afbijten. Er lijkt me alle reden toe voor forum leden om je links te laten liggen als verkoper.

Dat vind ik ook!

Dacht niet dat montres toegang tot het verkoopdeel heeft…

Ik heb inderdaad geen toegang, dat klopt
Dus kan ik ook niets verkopen…

Daarom vroeg ik of ze een en dezelfde persoon waren…
Geen antwoord gekregen maar ik sta nergens meer van te kijken :smirk:

Indirect bedoelde ik dan ook, dat hij zich eerst wat meer moet inlezen in het forum en zaken delen (begin eens met een eigen topic) en laat dat catawikke geneuzel lekker even los op het forum hier.

Uiteindelijk vinden we “onze eigen” HF horloges, van en voor HF members veel leuker! Toch?

Ten minste ik wel, met of zonder neppe exemplare blijf ik verre van sites als catawiki. Dan maar niet dat ene horloge, voor hen 10 anderen. Ik ga nog liever met MP in zee :smile:

Wat een ellende zeg :flushed:

1 like

Zal binnenkort wel het aantal benodigde posts halen

1 like

Als ik me niet vergis is deze advertentie ook van de Heer Montres ? marktplaatsAdvertentie 1038313045

Nee, dat is iemand anders.
En maak alsjeblieft geen slapende honden wakker: de storm is goddank net gaan liggen.

Ik vond het wel vermakelijk :innocent:

1 like

ik ook! +1

1 like

Als deze topic stopt zeg ik eindelijk pfffffffffffff

1 like

Mea culpa, ik heb het ooit geopend… :pensive:

culpa mea

Ik denk dat er vanavond iemand heel slecht slaapt…

Is een tikfout uiteraard. De verkoper kan beter de veilingmeester om het bod ongedaan te maken omdat de bieder toch nooit betaalt en dit hoge bedrag anderen weerhoudt om te bieden.

Nou ik zou even die 22 uur afwachten als verkoper.

De bieder zou in dit geval de veilingmeester of verkoper moeten waarschuwen dat er een verkeerd bod is gedaan.

Als de bieder betaalt, lijkt het me prima voor de verkoper.

Als er inderdaad een foute bieding is gedaan, zal dit achteraf wel ongedaan gemaakt kunnen worden lijkt me.