Catawiki

En omegchelen heeft zijn frauduleuze winst binnen. Goed gedaan jongens :thumbsup:.

De volgende batch neppe Seiko’s en Citizen’s is trouwens ook weer binnen.

@JTrapman Ik snap niet dat jullie deze verkoper nog niet gebanned hebben. Hij heeft 8 horloges te koop staan waarvan er 7 99,9999999999% zeker nep zijn en die laatste ziet er ook niet bepaald fris uit.

Zin om te lachen? Lees dan de vertaalde advertenties op Catawiki:

‘Handmatige liquidatie’… misschien een horloge voor Willem Holleeder? :laughing::joy:

3 likes

handmatige slingerende beweging :blush:

net zoiets als het afschudden na het plassen

4 likes

Om in dezelfde regionen te blijven: ‘platte opdringers’ kun je ook beter kwijt dan rijk zijn… :laughing:

1 like

:joy:

Fouten zie je dik als de liefde dun is…
:wink:

1 like

“Horlogeveiling beschikt over prachtige klassieke zakhorloges, chronografen en elegante horloges voor mannen en vrouwen van gerenommeerde merken uit de 19e en 20e eeuw, zoals Seiko, Festina, Tommy Hilfiger, Patek Philippe, Omega en Pontiac.”

Tekst is afkomstig vd catawiki site. Mijn oog viel erop en vond het wel hilarisch om te lezen dat Tommy Hilfiger blijkbaar een gerenommeerd horloge merk is :joy:

1 like

…en in één adem genoemd met Patek Philippe… :relaxed:

1 like

Wat?! Letten mensen tegenwoordig niet meer op wanneer ze moeten ophouden met bieden?! Achja, een blije verkoper zullen we maar zeggen.

Wel erg duur voor een Seiko vijfje, prima horloge hoor, maar niet voor dat geld. Vind ik.

Als je die te duur vindt, hij heeft er nog 2 in de veiling.

Oh nee hoor. Ik ben niet in de race voor zo’n vijfje. Maar deze kwam voorbij als reclame op nu.nl. Daar staat de laatste prijs dan ook bij. Dus ik was verbaasd en klikte even door.

Bij Rob staat dit exemplaar nieuw te koop voor 75 euro. Vandaar een blije verkoper waarschijnlijk.

Dat gaat bij deze altijd. Deze staat er iedere keer weer op en gaat bijna altijd voor deze prijs weg…

1 like

Gaat inderdaad nergens over. En dan komen er nog €10 verzendkosten en €14 Catawikikosten bij… Dat is, mits deze bieding blijft staan, €105 meer dan de nieuwprijs, of beter, 140% duurder dan de nieuwprijs.

Tel uit je winst…

Graag bericht verwijderen.

Ik denk dat de veilingmeesters, wanneer ze dit ook zouden weten dat de nieuwprijs 75 is, de schatting zouden bijstellen…
Maar ze kunnen uiteraard niet alles weten.

Ze hebben met deze verkoper een vaste afspraak.

ok dat wist ik niet…

zijn foto’s zijn ook steeds hetzelfde.