Je kan altijd stiekem even gluren naar mooie pennen…het is de moeite beslist waard
Maak een start met een mooie Pelikan 800 in zwart met goud. Kwalitatief zeer goed en heel chique. En veel goedkoper dan b.v. Mont Blanc Meisterstück (= de Rolex onder de pennen) Maar wel stijlvol en past bij je mooie klokjes!
Uiteraard heb ik nu natuurlijk wel toegegeven en gegoogled. Je bent ook wel een beetje gemeen haha.
Prachtig inderdaad.
Gelukkig schrijf ik nauwelijks
Het is nooit te laat!
Jij kent Archieluxury ook, meen ik me te herinneren… Hij heeft een Parker Greenwich Meridien 2000 (special edition) en ik heb er toevallig ook een. Prachtige vulpen…(zie YouTube) en er is ook een Rollerball van. Dat lijkt me iets voor jou, pure class…
Sinds de balpenmoord mag ik me niet meer in een straal van 50 meter om een balpen bevinden.
De gehoornde dikkerd is mijn idool.
Mooie pen trouwens!
Thanx!
Vanavond deze set voor mij: Pelikan 800 met koffie en door Mevrouw Klokkengek gemaakte muffin
Edit: de Muffin heeft iets weg van een op springen staande Mushroom…maar smaakt desalniettemin voortreffelijk!
Mooi man.
Je hebt stiekem in die muffin geprikt met je pelikaan he?
Kort geleden heb ik mijn Lamy Dialog 3 vulpen ergens laten liggen.
Een geweldige pen! Hij is opgevolgd door een iets minder dure pen, die eigenlijk bijna net zo fijn schrijft:
Kaweco aluminium stonewashed
Yes, mooie pen!
Heeft best veel weg van ‘The Pontiff’
Voor 1/10 van je 1k heb je al een mooie MB. Heb deze twee altijd standaard in mn tas, gevuld en wel, de MB 32 en de MB 121 aka de kardinaal, twee prachtpennen en het mooie is dat een ander nooit kan herleiden wat je nou zelf hebt opgeschreven…
Mooie pennen!
Waar vind jij ze voor deze bedragen? Eigenlijk kom ik ze alleen tegen vanaf 300+. Daarnaast denk ik dat ik eerst voor een ballpoint ga. Aangezien ik linkshandig ben, veeg ik over de geschreven tekst heen. Voor het werk moet ik daarnaast veel en soms snel opschrijven.
Ik zal eens zoeken op MB - ballpoints…
Dank je, zijn pennen uit de jaren '60, en tja, een vulpen voor een linkshandige… weet niet of dit wel lekker werkt, tenzij je van rechts naar links schrijft natuurlijk.
Heb ze zelf op mp gekocht, zo tussen de 70 en 100€ moet te doen zijn. Zijn beide met een inktreservoir dat je oppompt uit een potje inkt. Werkt prima en mooier dan een biccie, vind ik dan
De nieuwe Mont Blanc zijn vrij duur, omdat iedereen ze graag wil hebben. Speciaal de Meisterstück serie is buiten proportie duur. Die oudere MB zoals @Lopertje heeft zijn inderdaad niet zo duur en ook van zeer goede kwaliteit. Wel oppassen met tweedehands vulpennen inzake het vulmechanisme. Altijd goed verifiëren dat ze goed werken, want anders levert dat in de praktijk heel veel irritatie op
Even een adviesvraagje…:
Je verkoopt een horloge op Catawiki en de winnende bieder is een italiaan… Nu heb ik er al regelmatig over gelezen dat dit weleens problemen op kan leveren, maar is er iemand met goede tips??
always practice safe sex
Gebruik de zoekfunctie met “Eraclos” dan ben je goed voorbereid.
Denk na misschien kan je nog iets verzinnen …
In ieder geval een film van het lopend horloge aangetekend en verzekerd verzenden.
Foto’s van verpakking met adres: Alles vastleggen als bewijsvoering.
Heb je een film van het horloge op de timegrapher? Kom anders zo’n filmpje maken met mijn timegrapher?