Catawiki

Nu nog voor safari!

Gewoon Firefox met add-on installeren. Zoeken op MP is dan een verademing.

2 likes

Zag een leuk horloge langskomen van Sandro, valjoux 7734. Best bijzonder dat in juni dit horloge al verkocht is met een geschatte waarde tussen de 300 en 350 euro en een maand later precies hetzelfde horloge een geschatte waarde heeft van 400 tot 500 euro. Overigens zelfde kenners, lees experts.

Het zijn net mensen

Klein gokje, de tweede verkoper verkoopt daar veel via Catawiki?

Dat klopt precies wat je schrijft, maar weinig kopers kijken naar de taxaties van de experts, Nu niet lachen he bij het woord experts, want zo noemen ze zich toch

Haha!

3 likes

20200817_171956

2 likes

Mooie Longines op Catawiki. Klopt geen hol van denk ik.

kijk eens hoe bijzonder: een IWC met vintage automatisch caliber 89 met datum… snel zijn, dat is echt extreem zeldzaam. En met wel 2 “experts” erbij… wat een giller

Deze is ook leuk. Seiko ACRP. Staal.

Wat betekent ACRP? Juist, all chrome plated :joy::upside_down_face:

Je ziet notabene de slijtage van de kast op de achterkant!

“Het merk Certina behoort tot de betere Zwitserse merken
(vergelijkbaar met : Omega, Longines, Tissot, Ebel, Doxa, Zenith, Le coultre, Movado, Mido etc.)”

Hier worden wel heel wat merken op één hoopje gegooid! :smiley:

2 likes

Wordt puur en alleen gedaan om in een zoekopdracht naar boven te komen. Heeft niks met het aangebodene te maken.

mooie kroon met visje

man, wat een klapjokers.

Vanavond in Radar: is Catawiki een veilinghuis of een veilingplatform?
Je raadt het antwoord al als we bovenstaande berichten nog eens nalopen. 'n Beetje veilinghuis maakt echt werk van de research; Catawiki peutert een beetje uit de neus, áls ze dat al doen.

3 likes

We zitten er klaar voor! Ik zag al een horloge op de achtergrond :innocent:

1 like

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::upside_down_face::ok_hand:t3:

1 like

Prutsers…klaar!:man_shrugging:t3:

2 likes

Ze krijgen er leuk van langs. Als jurist vind ik het best komisch.

2 likes