Ik was wel serieus!
Ik had alleen het R woord niet moeten gebruiken.
The difference between knowing your shit, and knowing youāre shit
Waarbij je dus oprecht kunt vragen waarom ze zowel Tissot, Hamilton, Certina als Mido hebben. Die concurreren toch wel met elkaar.
Maar die merken op zich zijn allemaal mooie, historische merken.
Nee.
Eterna valt niet onder de swatch group maar onder een slechte Chinese investeringsmaatschappij⦠But I see what you did here
ļø:grin:
Waarom worden rolex liefhebbers altijd zo boos als je terug gaat naar de jaren 60/70 en je opmerkt dat er nog andere merken waren die modellen hadden die net zo robust/degelijk waren als b.v. Een rolex datejust in uurwerk+kast.
Dat doet toch niet af aan hun eigen hedendaagse of vintage klatsers?
Wat ook zo was want toen was de kwaliteit nog niet heel goed en ook nog niet eens door Rolex zelf gebouwd.
Pas in 2004 heeft Rolex zijn eerste inhouse uurwerk op de markt gebracht .
Nu jij weer
Daar noem je iets! Ik zou echt niet weten waarom ze zoveel budget merken moeten hebben. Tenzij ze alle drie iets anders te bieden hebben.
Kwaliteit van vintage Rolex uurwerken is ook goed hoor, robuuste uurwerken en goed gemaakt. Het is meer dat andere merken vroeger voor de quartz crisis ook veel hogere kwaliteit eigen uurwerken maakten.
Fake news. Dit is absoluut onzin. Waar is je bronvermelding?
Seiko doet alles wat het beloofd en is niet pretentieus maar het kwalitatief vergelijken met Rolex is echt biechthok-waardig. Ik heb het doorgegeven. Ze zien je wel verschijnen in het St. Epancratius.
De nieuwe replies vallen over elkaar heen en ze weten niet wat ze nou weer moeten typen
Aegler uurwerken met een Rolex stempeltje bedoel je?
Inhouse door de fabrikant op te kopen, had geen invloed op de kwaliteit dusā¦
Misschien.kun je je eens wat verdiepen in Rolex ?
Is een leuk Engels merk met een interessante geschiedenisā¦
āveel mensenā
Waarom staat dit topic trouwens niet in het rolex deel
HET GAAAT OVER CERTINAAA
En rolex
Als je nou eens een jubilee met een jubilee vergeleek zou het een fatsoenlijke vraag zijn.
Wat heeft de pilote uit Battlestar Galactica hiermee te maken?
Dat zeg ik ook niet,maar er wordt heel vaak verkondigd dat Rolex alles zelf maakt en daarom ver boven alle andere merken stond ( in dezelfde prijsklasse) maar dat is dus niet zo.
Dat een merk populair is,wil niet zeggen dat het dan automatisch het beste isā¦zelfs nu tegenwoordig niet.