Certina beter dan Rolex?

Of is dit topic bedoeld om de rolex WIS ff uit hun donkergroene hok te laten… Ff uitlaten in de rest van het forum zeg maar :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mischien heb ik dat allang gedaan en weet ik wel een klein beetje hoe het merk in elkaar zit.

Alles wat je hier tot nu toe geroepen hebt doet mij vermoeden dat je geen poep praat. :slight_smile:

Met vintage Eterna moet je niet fokken. Met moderne Eterna daarentegen des te meer. :+1:

2 likes

ik weet heus wel dat Rolex zeer goede horloges maakt met hele mooie uurwerkjes,maar de adoratie voor het merk (zonder enige betekenis overigens) slaat wel heel erg door de laatste 10 jaar…

Hij bedoelt deze denk ik…

1 like
  1. Gaat het dan om Seiko of Grand Seiko?

2. Deze mensen, hebben die toevallig aandelen in Seiko?

Met vintage DS’en ook niet .

Pic van het net.

4 likes

Ik vind de mijne leuker.

Eensch. Sterker nog, moderne DS is ook heel OK.

7 likes

Certina is zóóóó ontzettend goed! Eigenlijk de aller, aller beste! En Rolex is ook best aardig, hoor. Wel wat prijzig.

3 likes

Wel jammer dat de TS nu zo gebasht wordt.

Dat vraag ik me ook al langer af. Maar ik vind ze wbt profiel toch wel sterk overlappen

Ik moet nog de eerste nog tegenkomen die tegen mij zegt: “hè, mooie Certina” Is dat met Rolex dragers dan wel het geval vraag ik me nu wel af.

6 likes

Hahaha wat een koning topic dit

image

8 likes

Nou…ik heb net mijn Rolex 126300 verkocht.
En precies die Certina uit jou foto heb ik wel eens zulk soort reacties opgehad. Staat trouwens nu in het blauwe gedeelte. Puur omdat ik de Titanium versie kon kopen van Certina

1 like

Heel de dag door. Ik heb een speciale zonnebril voor mijn Rolex gekocht zodat ie incognito gedragen kan worden want hij wordt een beetje verlegen door al die aandacht…

Nee maar even serieus het valt wel mee maar er zijn mensen die de Rolex hebben opgemerkt maar mijn certina, daar heeft nog nooit iemand iets over gezegd.

1 like

De titanium versie heeft een mooie wijzerplaat, ik heb dat verkooptopic gevolgd, mooie aankoop.

1 like

??? ik ken geen meisjes met die naam.

Als boomer zou ik daar ook niet echt opgezet mee zijn, dan ga ik maar voor de Datejust.

Bijzonder…kocht hem afgelopen week rechtstreeks van een forumlid. Heeft toen niet in het blauwe gedeelte gestaan :wink:

2 likes

Ik denk betreft afwerking, etc Rolex minder goed is dan Grand Seiko. Dus ik heb het over de gewone Seiko lijn…