Ja nee in dat geval staat gewoon Seiko ver ver ver beneden Rolex.
Geen idee. Ik weet alleen dat ze een Rolex bezitten en heb verder geen idee betreft of ze in Seiko hebben geĆÆnvesteerd.
Ja, van bepaalde horloges wil je ook graag dat ze uit de mouw vallenā:ok_hand:
Ik hoor van andere Rolex owners iets anders. Ook mijn eigen ervaring met de vintage lijn van Rolex is niet echt dat je U kunt zeggen⦠Ja ze zijn prima, maar In mijn ogen echt te veel geld voor hetgeen je krijgt. Ik zie een forumlid met zijn gouden bling bling Rolex pochen, maar weetje het is gewoon absurt wat je moet betalen voor zoān Rolex. Enige voordeel is dat die redelijk waardevast zijn en soms zelfs winstgevend. Maar dat zegt dus niks over de kwaliteit.
zoals met heel veel vintage horloges
Vintage is een heel ander verhaal ja. Nieuw wint Rolex maar vintage Rolex⦠I donāt know.
Nou, dalijk met de Corona is de waardevastheid voorbij !
Alle Invictaās nu naar China lijkt me
Hoe komt het dat in dit soort discussies altijd Rolex en Invicta voorkomen?
Ja dan klopt het wel
Zie het als iets positiefs. Ik zeg niet dat Invicta kwalitatief beter is dan Rolex!
Wat ik overigens wel denk is dat Vintage Rolex misschien betreft kwaliteit niet ver boven Certina uitstijgt.
Ik denk dat je moet stoppen met papieren horloges te reviewen en eens the real deal in de hand moet nemen beste Kasper.
Ik ga je PM sturen. Gaan we jouw collectie reviewen. Bedankt voor de uitnodiging!
Nu ga je echt te ver. Vandaag geen likes meer voor jou. Ik hou van Tissot. ( behalve als er 1883 op staat dan)
Zal snel gedaan zijn met mijn one piece collection
Het is net niet koud genoeg voor glad ijs maar je staat er wel op.
Ik heb een ds3, dat is een tank van een ding waarin gewoon goede onderdelen zijn gepropt.
De eerste die op de bijgeleverde stalen band rek weet te krijgen is een knappe jongen.
Ook de afwerking is hartstikke netjes dus ja, het is een beetje appels met peren vergelijken, en verder blijft het ook een kwestie van smaakā¦
Lol, dat wil ik wel zien. Een collectie review
Dan kan ik lekker over 1 horloge ouwehoeren . Daar heb ik geen problemen mee hoor!
Rolex omdat dat wordt gevraagd in de topictitel.
Invicta omdat jij weer voorbij komt.