Certina DS Action Diver 38MM!

Top ding, alleen echt een misser dat deze geen keramische bezel heeft. Dan had hij wat mij betreft wel een honderdje extra mogen kosten.

Vind keramisch echt niet mooi. Dit draagt ook bij tot de vintage feel. En als de insert afgeragd is zet je er voor weinig zo een nieuwe in.

2 likes

Zeer seksi!

1 like

Da’s lastig, ik weet namelijk niet hoe groot de band & sluiting van de 43 is… :laughing:

Foto!!

7 likes

MooI zeg!!! Altijd alleen in deze maat naar de Sinn gekeken maar eindelijk wat concurrentie

Mooi man, geniet ervan!

Ik ben ook de blauwe aan het overwegen, maar het heeft geen haast. Misschien over een paar maanden een keer de trekker overhalen. :slight_smile:

Op het duitse forum staan ook een aantal fototjes.

Ik ga zelf voor de zwarte. Zocht een beater die complementair is aan mijn Sea Dweller 43 in dezelfde stijl van een gevestigd merk maar betaalbaar en met een eigen ingetogen smoel, deze lijkt te voldoen.

Mooi! Had ik net besloten voor iets anders te gaan, maar hij ziet er goed uit. Ben benieuwd naar meer foto’s, maar in ieder geval veel plezier ermee!

1 like

U woont in Australië, begrijp ik uit de foto’s?


:face_with_hand_over_mouth: :wink:

Maar eh, mooi ding! Perfecte maat voor me, ik had zelf alleen de indices een maatje kleiner gewild.

Klopt!

:ok_hand:

6 likes

Steinhart 39mm.heeft ook mooie horloges in die maat, heb er zelf 2 van.

Klopt, heb ik ook gehad :wink:.
Moet het gewicht eens vergelijken.

Tip, als je bij Uhrenlounge een kortingsaanvraag doet via de website betaal je voor de SS versie €625.

1 like

Zijn ondertussen twee nieuwe kleurtjes erbij gekomen, de groene plaat (en groene bezel) en de blauwe two-tone:

https://www.certina.com/fi/aqua-collection

3 likes

Mijn favoriet blijft de groene two-tone. Certina jammer genoeg niet zo heel goed te verkrijgen hier in de buurt. Vandaag even gaan kijken bij een winkel in Leuven, maar het kind had nog nooit van deze 38mm-versie gehoord :upside_down_face:

die groene :heart_eyes:

Jep, die is ook mooi. Ze zijn eigenlijk allemaal mooi :drooling_face:

2 likes