Certina DS Action Diver 38MM!

Klopt, die komt begin april uit

Op watchuseek nu ook leuk topic over dit horloge.

De eerste al daar al in bezit:

Tevens daar op Finse website gewezen waar ze nu deze met 30% verkopen, €25 verzendkosten naar NL:

Ondanks de goede korting gun ik op dit moment de lokale juwelier de business…die kan ook best nog wel iets met de prijs :slight_smile:

6 likes

Tegenwoordig beetje benauwd dat daar nog tax bij komt,maar wel interessant.

Zou dat? het ligt toch binnen de eu

Binnen EU geen extra kosten volgens mij…

Je zal waarschijnlijk wel gelijk hebben, maar ik weet het niet zeker tegenwoordig.

:thinking:

Er is niets veranderd in de EU regelgeving hoor, dus je kunt hier gewoon bestellen. Zelfde als Duitsland of België.

1 like

Klopt, ik heb de blauwe net in huis, mooi klokje!

2 likes

Erg mooi. Ik heb een DS Action overwogen maar vond de grote versie toch té groot. Deze lijkt mij perfect. De twotone vind ik wel edelkitsch, maar wel op een leuke manier.

Mooi horloge, heb ik ook gehad.
Mooie sluiting al was die voor mij toch te groot en een beetje lomp:

Zal pech zijn geweest want die van mij was “lek”.

Keurig onder garantie hersteld:

Was erg onder de indruk van de afwerking ondanks de “lekkage”
Mooi dat er een 38mm is :+1:t2:

4 likes

Feli met je n.a.

1 like

Vraag mij af of de band en sluiting bij een 38mm. ook kleiner zijn dan bij 43mm.

De band is 19 mm breed, en de sluiting vind ik vrij fors, maar geen idee hoe je die zou opmeten

Nee ik bedoel meer of er verschil zit in een band en sluiting tussen een 43 en een 38 mm. Of dat dit automatisch mee verkleind naar een 38 mm. Horloge.

:star_struck:

20 likes

Heel fraai, zou op het plaatje niet zeggen dat het om een 38mm.gaat.Wat weer gunstig is voor mij omdat ik nog ietsje twijfel heb of 38mm.nu net weer iets te klein wordt, gaat goed komen volgens mij

2 likes

Mooi hoor, staat goed!!

1 like

Echt een mooi ding zo, deze uitvoering zou ook mijn keuze zijn!
Welke polsmaat heb je eigenlijk?

1 like

17,5 cm.

Gaaf! Mooi ding

1 like