Certina DS Action Diver 38MM!

Ik zie op de site alleen varianten met de stalen band. Rubber zou ook mijn voorkeur hebben.

Ik kwam er ook achter dat het alleen gaat om de 41 mm variant

Heb net vernomen dat de 38mm. Groen groen in april uitkomt dit jaar, ben er klaar voor, hoewel ik nog twijfel tussen de two tone met groene bezel, met name dat pvd coating is een dingetje, verder supermooi

4 likes

Is hij al verkrijgbaar in NL? Online kan ik hem in 38mm nog nergens vinden… de blauwe spreekt me het meest aan

Als het goed is op dit momentje two tone met groene bezel en de two tone zwart, sowieso.
De dubbel groene komt uit op 4 april. De blauwe zal daar waarschijnlijk ook bij zijn maar dat weet ik niet zeker want daar heb ik niet naar gevraagd.
Ga voor die met groene bezel of de dubbel groene
Heb nog tijd zat om een keuze te maken, zodra ze in de winkel zijn ens in het echt bekijken.

Ok, ik zal hem in de gaten houden, thnx

Kan niet wachten om de blauwe te gaan passen :slight_smile:

1 like

Dat dus! De Action Diver heb ik dan wel niet (ik hou niet zo van die stijl) maar de Certina’s die ik heb zijn, zeker voor het geld, uitstekende en stijlvolle horloges.

1 like

Gaaf horloge! Ik heb er laatst nog naar lopen kijken in Zwolle… maar kon vanwege de corona niet naar binnen.

Die blauwe heeft zeker mijn voorkeur!!

Mooi, hebben we nog even iets om naar uit te kijken.

Vandaag gebeld door juwelier…hij heeft alle kleuren binnen gekregen…volgende week afspraak om te gaan passen :slight_smile:

7 likes

Schaamteloos foto’s maken graag.

2 likes

Kan je nu wel op bezoek bij de juwelier?
Welke is dat als ik vragen mag.Voor alle duidelijkheid hebben we het over de DS action diver 38 mm?
Ben onlangs geïnformeerd door Certina dat bijv. de dubbelgroene op 4 april zou uitkomen vandaar mijn vebazing.

O, dubbelgroene weet ik niet, als die pas in april leverbaar zal deze niet hebben.

Ik weet iig de two tones en de blauwe (had hij vandaag binnen gekregen) en zwarte.

Morgen ging hij ze op de website zetten.

Bouwman in Culemborg, vragen naar Robbert; aardige en behulpzame jongeman.

Ok, vermoede al dat het Bouman zou zijn.
Die blauwe is nieuw binnen dan idd.

Zeker een leuk model, ben wel een fan van certina heb ze nog niet kunnen zien bij de lokale dealer aangezien de vitrines zijn leeggehaald om verspreiding van de rona door horloges te voorkomen.

Heb voor de liefhebbers wel een filmpje gevonden op youtube is in het russisch maar je kunt de engelse ondertiteling aanzetten.

3 likes

Leuk filmpje, is nog weinig te vinden van de 38mm.modellen.Heel mooie horloges, de dubbel groene gaat er dit jaar komen is de planning, ben benieuwd hoe die om mijn pols gaat vallen.

Bedankt! De blauwe staat op mijn lijstje voor dit jaar, mooi om deze even te zien. :+1:t4:

Dubbel groen? Ik zie alleen een goud/groene?