Certina only

Het origineel waar de Himalaya op is geinspireerd.

11 likes

Exact verwoord Rob. Thanks.

1 like

Yep, Certina’s zijn onverwoestbaar. Ïk heb zelf nog deze DS1 met grijze dial en romeinse cijfers.

6 likes

Dit vind ik hele mooie Certina !

2 likes

Mooi horloge…goed gevonden :wink:

2 likes

Thanks @Roger_R. Yep, was een buitenkansje. Ben heel content met deze Certina. Ouder model met een klassiek ETA uurwerk.

3 likes

En nog zo’n stom klein dingetje waaruit blijkt dat Certina-fans gelijk hebben:
Op m’n DS Prince is iedere seconde in vieren gesplitst. En de secondewijzer raakt àlle markers. Precies in het midden.

10 likes

7 likes

Helaas niet de klik mee gekregen die ik gehoopt had. Deze Action Diver dus teruggestuurd. De rubberen band heb ik wat kleiner geknipt dus kon helaas niet meer retour. Indien er iemand op zoek is naar een (goedkope) rubberen band inclusief Certina sluiting met duikers extensie dan stuur maar een PB.

Hij blijft mooi!

1 like

Iemand jaloers op m’n Prince? :crazy_face:
Er staat er een te koop op marktplaats!

Ja echt super blij mee nogsteeds.
Mooi diepgroen.

1 like

Bandje is ook tof. En het mesh-bandje ook. Hoe dik is’t-ie eigenlijk?

1 like

Volgensmij is die 10mm dik.
Ja bandje is echt super, is een pebro nubuck.
Heerlijk soepel.
Mesh bandje is inderdaad ook erg mooi, maar voor de winter vind ik dit bruine wel wat hebben.

1 like

Toch niet te snappen dat ik daar geen koper voor gevonden krijg :see_no_evil:

13 likes

Inderdaad want het is een topper!

1 like

Staat die in het blauw dan?

1 like

Daar heeft hij best lang gestaan :stuck_out_tongue_closed_eyes: Maar bij uitblijven interesse heb ik hem daar weg gehaald :relieved:

1 like

Mooi horloge, heb wel spijt dat ik’m heb weggedaan. Twijfel wel weer om een 2e Certina toe te voegen naar mijn Heritage Chrono. De nieuwe zwarte variant is ook begeerlijk

13 likes

Eens :sunglasses: