Certina only

Kaboem!

20 likes

12 likes

Gaaf ding zeg! Welke ref is dit? Nieuw gekocht?

Thnkx
Nope, via de blauwe lijst op het HF.

Certina DS first ceramic quartz.
C014.410.16.051.00

De vouwsluiting overgezet van de leren band op een mooie canvasband.
Deed meer recht aan dit mooie horloge.
:zap:

2 likes


Dan Henry bedankt!

8 likes

10 likes

Vandaag de DS4😀

9 likes

Vandaag de DS1 Chronometer :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

5 likes

7 likes

Op de meeste horloges kun je zien hoe laat het ongeveer is. Op een Certina kun je zien hoe laat het echt is. Na vier maanden slechts 1 seconde afwijking. Het HAQ ETA F05 411 Precidrive Quartz uurwerk is daar debet aan.
Deze Certina Urban dresser is een onverslaanbare combo voor € 300: high accuracy, saffierglas, 10 ATM (voor een dresser!) en mooi & uitstekende afwerking.

Referentie C0354101603701. Kastdiameter van 39mm, slechts 8mm dik en een gangbare lugbreedte van 20mm. Nog steeds op het originele leren Certina Croq-stijl bandje.

14 likes

Mooie klok! Ik gooi de mijne er ook maar weer eens in, met jouw post op de achtergrond. Niet zó nauwkeurig want geen precidrive, wel een fijne GMT functie en lekker kloek.

6 likes

Mooi!

Ik heb twee “high accuracy quartz” horloges uit de Swatch-stal; een Certina DS Action Precidrive en een Longines VHP (Very High Precision).

Certina is wat mij betreft een merk dat een geweldige kwaliteit geeft voor wat je betaalt, als je het afwerkings- en detailleringsniveau vergelijkt met andere (veel duurdere) merken.

3 likes

Love you Johan @Johan01 :wink:

voordat deze in het blauw gaat is er misschien hier een liefhebber…

8 likes

Nieuwe aanwinst in 2022

4 likes

Mooie Certina inderdaad! :smiley:

Maar wel een fraai horloge :+1:

1 like

@Floydian67, wat is dit een prachtig mooi stunning horloge, wow! Om weg te kwijlen gewoon. Hopelijk koop ik die nog eens, wanneer het horlogebudget het toelaat.

N.B. : ik heb nu 2 x het hele boek van George Daniels’ “Watchmaking” doorgelezen. Het begin is er nu, als basis.

1 like

Zo mooi mijn COSC :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

Wat is het referentienummer van deze beauty?