Certina only

Oeps, foutje.

Dan maar zo herstellen ; )

5 likes

Certina ds podium quartz! M’n eerste horloge.

10 likes

10 likes

Certina DS 2 Precidrive COSC 125th Anniversary Limited Edition C024.448.11.031.00

1 like

12 likes

Ik geniet al wat langer van de mooie Certina’s in dit topic. In het verleden heb ik een DS8 Moonphase gehad en een paar mooie duikers.

Nu ben ik aan het kijken voor een DS-1. Tweedehands is lastig merk ik. Wat is een goed adres om nieuw aan te schaffen?

Je kunt bij alther.de eens kijken voor een Certina voor een mooie prijs.

1 like

Dank voor de tip! Heb je hier ervaring mee?

1 like

Yep @Amazon , afgelopen december nog een Certina DS gekocht. Meerdere HF-ers hebben bij Altherr besteld.

Goed om te horen. Dank! :+1:t2:

1 like

Bouman had in het verleden ook wel eens leuke opruimingsaanbiedingen. Heel af en toe komt er in het blauw ook weleens iets leuks voorbij (daar komt mijn PH200m ook vandaan).

Thanx!

Ahh nu begrijp ik mijn verwarring. Ik vroeg me al af waarom je een Certina bij Amazon zou willen bestellen! :wink:

:rofl: Inderdaad verwarrend, zeker omdat Amazon er in het topic ervaring met verkopers niet altijd even goed afkomt


Maar om daarom een nieuwe forumnaam te verzinnen, gaat me net te ver.

2 likes

Heel fraai idd, zeker voor die prijs :+1:

1 like

Zulke klappen :point_down:?

Toen Certina ruim 60 jaar geleden het Double Security principe introduceerden deden ze echt brute demonstraties om de schokbestendheid aan te tonen.

4 likes

De te korte band met vouwsluiting maar even verruild voor een dikke Hirsch Liberty.

Gr. Marc

8 likes

Gefeliciteerd :+1:t2:
Wat is jou polsomtrek ?

Thx. Ongeveer 20cm, sluiting moest in 2e gaatje, maar dan hou ik geen ruimte over om de band te fixeren in de keeper, en dan schiet de vouwsluiting los als je er al naar wijst helaas.

Gr. Marc

1 like

Ik durf niet te garanderen dat de huidige ds-1 automatic dit gaat overleven. Onder “kantooromstandigheden” kan hij behoorlijk wat hebben.

1 like