Certina only

Hé, jij hebt een DS-2 reissue! Mooi! Hoe bevalt ie? Of had ik dat al gevraagd…? :thinking: :grin:

Ik heb hem een dag of 6 nu en hij bevalt zeer goed.
Loopt perfect en zeer netjes heb even gewacht om op de foto te zetten tot ik bandje van Ko had.
Maar ik ben uiterst tevreden :ok_hand:

1 like

Heel gaaf! Veel plezier met horloge en band!

1 like

Dank je wel

6 likes

13 likes

5 likes

4 likes

Erg blij met de stalen band!
Nog erg netjes en met erg weinig rek👌

6 likes

Uit de nalatenschap van een kennis uit het buitenland heb ik mijn eerste (vintage) Certina gekregen. Hij moet handmatig opgewonden worden, en geen idee hoe oud 'ie is, en moet nog wel even schoongemaakt worden.
Maar ben er erg blij mee.

15 likes

Ik doe ook weer mee. Veel Certinas gehad. Altijd een mooi afgewerkt horloge. Mijn ds2 chrono.

8 likes

Heel erg mooi horloge :ok_hand:

1 like

Met recht een toolwatch als die zo mooi bij de werkhandschoenen past :joy:

7 likes

Wat een geweldig mooie Certina chrono. Bijzonder horloge hoor. Geniet ervan, ondanks de misschien vervelende manier van verkrijgen.

1 like

Een stemvork met een bijzondere wijzerplaat…
voor een prikkie gekocht omdat ze niet zou werken, de band kapot was en het glas ernstig bekrast zou zijn. Juiste batterij erin en ze loopt loopt al weken loepzuiver. Alles uit elkaar, schoongemaakt en glaasje gepolijst. Band gerepareert en zie de voor en na. Daar word ik zo blij van…

Ben er van de week mede dankzij @lassale en @Climholland achtergekomen dat er een onderdeel mist waardoor de datum niet verspringt om middernacht. Als dat onderdeeltje geplaatst is werkt ze weer perfect.

Voor:

Na:

22 likes

Weer een nieuw pareltje…

1 like

8 likes

WOW wat is die prachtig mooi geworden Super gedaan veel plezier ermee

1 like

Dank je!

1 like

Ziet er heel goed uit! She’s a looker!:star_struck:

1 like