challenge: Remember the Date (window)

Vandaag liep ik met het heerlijke weer in het bos en ik kon mijn oog niet van de schitterende GS Snowflake plaat houden; snel een blik naar de datum. De datum bij de GS is perfect geproportioneerd…Ik ga een maand lang de cijfers tonen van deze Japanse stunner…en koppel dat aan een gebeurtenis, leuke ervaring of iets anders. Doe je mee? Een maand onafgebroken met één horloge de datum tonen. (ps nooit gedacht dat ik zo zou genieten van GS, maar echt mooi)
Ik trap af met het verschrikkelijke nieuws uit Japan, waar oud president Abe is neergeschoten; hopelijk overleeft hij het.

23 likes

Leuke challenge!

Ben benieuwd welke datum het morgen is.

30 likes

haha ik weet het al…heb jij de slingers al…

2 likes

2 likes

helaas…een bizarre wereld

1 like

Zeer triest inderdaad. Inmiddels is hij overleden. :pray:

1 like

Tragisch; in mijn beleving was hij één van de betere premiers die Japan gehad heeft. Fantastisch land; ik ben er diverse keren geweest, voor werk en ook vakantie, maar de mensen daar waren erg terughoudend om over de landspolitiek te praten (en ook over allerlei andere zaken trouwens :no_mouth:…).

2 likes

Het eerste dat ik dacht was; So, die 8 is groot, ik denk dat er hier wat meningen over verschillen.

Edit:
Ook maar even een vergelijkbare 8 opgezocht. Dit vind ik wat beter in verhouding.

1 like

de acht is imho mooi gevuld…naarmate er dubbele cijfers komen, worden de cijfers natuurlijk kleiner

:slight_smile: ben wel nieuwsgierig naar jouw acht :wink:

euh mijn wijlen vader zei altijd liever een vogel in de hand dan acht in de lucht :rofl: :joy:

Ja, lekker dan . Heb alleen maar horloges zonder datum.:roll_eyes:

13 likes

haha word jij even gevlagd…horloges zonder datum vind ik erg mooi…:wink:

1 like

tis ook een close up he…maar is vullend

1 like

8 likes

:innocent:

4 likes

Wow en wat voor een verhaal heb jij bij de 8e?

Tja, deze 8ste is een vrijdag. Het weekend gaat beginnen, evenals de schoolvakanties.
Maar een datum op een horloge is overbodig. Ach, horloges ook, natuurlijk.

image

1 like

Tsja… Wijlen Prins Bernhard zei ooit, na de geboorte van de vierde dochter (wéér geen prinsje):
“Beter een vogel in de hand. dan de lucht van tien!” (denk het accent er zelf even bij)

1 like