challenge: Remember the Date (window)

Ze staan ook altijd op de juiste plek ten opzichte van de kast. Het is net alsof ze de moeite nemen om een uurwerk te ontwerpen wat bij een kast past, of vice versa. :slight_smile:

Het begin is al wat moeilijk.

Vandaag geen datum. Maar ik vind het een leuk topic. :+1:

1 like

8 juli,da’s een heule mooie dag :sunglasses:

6 likes

Een Vostok op de 8e.
Als je die op de juiste datum wilt hebben, moet je wel heel veel tijd over hebben.

5 likes

Op 8 juli mochten we onze kleinzoon, die net 5 jaar geworden was, weer een dagje verwennen.

5 likes

Oh PetraO, wat een mooie Tissot :+1: :star_struck:

3 likes

Welnee, gewoon een aantal keer heen en terug tussen 20:30 en 0:00. Bij Vostok heb je een lekker grote kroon zodat het makkelijk draait.

1 like

Mooi! Atlantic zie je niet zoveel in Nederland. Dus nog maar één erbij in dit topic…

5 likes

Dat is een hele mooie! Maar vast al aardig op leeftijd?

1 like

Ja die is gekocht door mijn wijlen schoonvader geschat eind jaren 70. Heeft lang in een lade gelegen en is recent opgeknapt door Wesselink en Vreeker zodat ik 'm weer regelmatig kan dragen.

het licht op de foto doet hem volgens mij geen recht…gaaf hoor, de 12 is grappig

1 like

Nee even snel buiten in de schemering een foto genomen. Verdient inderdaad wel beter licht.

Cijfers zijn in Art Deco stijl heb ik begrepen.

1 like

Het enige echte minpunt is de lange overgangstijd bij de snowflake. Echt bizar hebben ze een springdrive en dan dit…welterusten… Bijna 9 juli…

4 likes

En zo is het de 9…van 49 kaarsjes die ik vandaag uitblaas! de tijd gaat snel, dus vandaag er maar vroeg op uit…

16 likes

Gefeliciteerd met je verjaardag!

1 like

thnx…geniet van je dag

1 like

Van harte gefeliciteerd! Een mooie dag toegewenst.

1 like

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag :partying_face:

1 like

Mijn vintage Tissot (2481) en Atlantic zijn ook bijna een uur bezig met de datum wissel. Mijn Vostok (2416) sprint om 23:50 met 1 klik door. Die 10 minuten te vroeg vergeef je een goedkope Rus…

Gefeliciteerd! :partying_face:

1 like