Gefeliciteerd
Goedemorgen, na een heerlijke NSJ dag toe aan koffie. Simpel venster voor de 9, maar het bevalt mij wel.
Van harte!
Wil je een datum punt maken?
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd met je verjaardag maak er een leuke dag van
. O ja, het is vandaag de 9e kan het nergens vinden op het horloge wat ik vandaag draag, slechte ogen??? Maar goed, vandaag weer een leuke etappe in de tour, denk dat Tadej Pogačar weer een slachting zal aanrichten
Help waar staat mijn datum
Staan er volgens mij nog wel een paar met datum in het blauw
Mooie Tissot Petra met vette lumen
Weer wat geleerd vandaag, gelijk uitgeprobeerd natuurlijk. En het werkt, scheelt even wat tijd met op datum zetten. Bedankt @fdpg1963 (Folkert) voor de tip
Dank je, nu heb ik gelijk een nek verrekking
Rondje pool in Zutphen met ome @HanDavinci die voor dit topic toepasselijk genoeg een mooie schone datejust droeg.
Rolex, weizen en een beetje pool, de leven.
Graag gedaan! Er zijn meer merken met een alternatieve datum quickset. Mijn Atlantic (staat hierboven op de foto) heeft er ook één, tot 21:00 terug draaien en dan weer naar 0:00.
Er is op internet een database met alle kalibers waar je kunt opzoeken of er een quickset is.
Natuurlijk weer een domme vraag, maar mij werd altijd verteld dat je de urenwijzer tussen 4 en 7 uur moet zetten als je de datum wilt verzetten. Ik heb voornamelijk nieuwe of vrij nieuwe Horloges, vooral Zwitsers en Japanners, is dat nu een broodje aap verhaal of moet ik wel degelijk daar rekening mee houden. Bij die Rus durfde ik het wel uit te proberen, kost een drol maar mijn andere horloges zijn best wel prijzig. Eigenlijk 2 vragen, want ben wel benieuwd waar ik die database kan vinden