charlesb52

Fijne communicatie en snelle afhandeling van verkoop Cross Agency Chrono!
Bedankt @charlesb52 en veel plezier met de horloge!

Gr,
Hajk

3 likes

Onlangs bandje van @charlesb52 gekocht. Transactie is prima verlopen!

Gr. Erik

1 like

Horloge verkocht aan @charlesb52. Goede communicatie, Prima deal. Bedankt. :thumbsup:

1 like

Leuke transactie met @charlesb52 gedaan! Snel met communiceren via PB en betalen! Aanrader! :ok_hand:

2 likes

Horloge verkocht @charlesb52.!
Zoals het zou moeten!

2 likes

Leuke deal weer met @charlesb52 aanrader!

1 like

Weer een positieve ervaring met Charles! Leuke ruil deal, vlotte en duidelijke communicatie…prima​:+1::+1:

1 like

Bandje gekocht van @charlesb52 . Fijne, snelle communicatie en snelle verzending, bedankt!

2 likes

Horloge verkocht aan @charlesb52. Goede communicatie, goede deal, aanrader.

Gr. Marc

1 like

Fijne deal met @charlesb52! Goede communicatie en snel verzonden. Aanrader! :thumbsup:

1 like

Leuke ruil deal met @charlesb52.
Heldere communicatie, vlotte transactie, top!

1 like

Erg geinige deal met @charlesb52 gedaan. Motormuizen onder elkaar. Aanrader deze gozert.

2 likes

Internationale deal gedaan met Charles (hij zit in het buitenland) Top verkopen, waarvoor mijn dank.

1 like

@charlesb52 kan nu netjes banden wisselen. Veel plezier ermee. Snelle deal, goede communicatie en betaling.

1 like

Vandaag met Charles afgesproken in Eindhoven, erg leuk gesprek gehad. Maar helaas niet tot een deal gekomen! Desalniettemin een goed ervaring, ik zou zeker van Charles kopen!

1 like

Goede ervaring met @charlesb52.

Klokje zoals omschreven, goede verzending en prima communicatie.

Aanrader vanuit mijn kant.

1 like

Hier ook een goede ervaring met de aankoop van een caseback. Duidelijke en snelle communicatie en snel opgestuurd. Aanrader!

1 like

Wat ‘hebbedingetjes’ overgenomen van @charlesb52.

Goede, leuke communicatie, alles zoals omschreven en snelle verzending!

:+1:

1 like

Horloge verkocht aan @charlesb52, geld was in no-time overgemaakt waarna het horloge die kant op ging.

Goede en snelle communicatie!

1 like

Horloge verkocht aan Charles, goede snelle deal👍🏼

Veel plezier ervan Charles

1 like