charlesb52

Horlogo ruil gedaan met charles , zeer netjes en goede afwikkeling !!

1 like

Fijne ervaring met @charlesb52 gehad. Twee dikke :+1::+1:

1 like

Horlogebandjes overgenomen van Charlesb52. Vlot opgestuurd, netjes verpakt en de bandjes exact als op de foto’s. Top deal, blij mee!

1 like

Gisteren het horloge-etui in ontvangst genomen en ben er blij mee. Zoals vooraf medegedeeld als nieuw. Bedankt Charles!

1 like

Zeer prettige ervaring met Charlesb52 gehad! het was mijn allereerste keer dat ik een horloge ruilde op afstand door het op te sturen en ben blij dat het een fijne ervaring was!

Hartstikke bedankt @charlesb52 !!

1 like

Horloge verkocht aan Charlesb52. Open en duidelijke communicatie, kreeg in Maastricht nog een drankje op het terras (langs de oude A2) aangeboden. Uitstekend!

1 like

Ook ik heb goede ervaring met @Charlesb52 . Horloge verkocht, deal snel beklonken en communicatie helder. Geld was direct overgemaakt en goede feedback. Veel plezier ermee Charles!

1 like

Vandaag horloge ontvangen van @charlesb52. Snelle afhandeling, fijne communicatie.

1 like

Ook hier een goede ervaring met @charlesb52.
Bandje overgenomen en top verpakt en snel verzonden. Aanrader. Nogmaals dank Charles!

1 like

Oris GMT Divers Date gekocht van @charlesb52 en horloge in top staat!

Goede communicatie en goede afhandeling! Top!

1 like

Mooi speldje van @charlesb52 binnen gekregen, alles prima geregeld. Zeer vlot op de mat.

1 like

Via @charlesb52 een horloge gekocht bij zijn neef. Snel geregeld en opgestuurd👍🏼

1 like

Mooi horloge gekocht van @charlesb52. Goeie snelle communicatie en een eveneens zeer snelle afhandeling. Aanrader! Thanks :slight_smile:

:watch::+1:t2:

1 like

Mijn Kemmner 1Z aan @charlesb52 verkocht.
Alles perfect geregeld :ok_hand: Zeer betrouwbare HFer
Tnx Charles, veel plezier met de NA :+1:

1 like

Zo net de SMP Peter Blake opgehaald bij Charles. Alles zoals verwacht, fijn comtact voor de koop en even gezellig over de hobby gepraat. Aardige en betrouwbare verkoper :+1:t2:
@charlesb52 nogmaals bedankt en tot een volgende keer!

2 likes

Een ruil gedaan met Charles.
Snel tot een overeenkomst gekomen.
Het horloge was goed verpakt en in de staat zoals beschreven.
Bedankt! Misschien tot een volgende keer :+1:

1 like

Horloge verkocht aan Charles. Goede communicatie en snelle betaler. Aanrader!

1 like

Mooi bandje overgenomen van Charles, snelle levering, uitstekend :+1:t2:
Graag tot een volgende keer …

1 like

Charles heeft een breitling pen gekocht bij mij. Fijn contact gehad en snel overeen gekomen met deprijs. Snel betaald! Wegens omstandigheden een dag later op de bus gedaan. Veel plezier ermee Charles!

Gr ted.

2 likes

Bandje verkocht aan @charlesb52 als vanouds weer een fijn contact!

1 like