charlesb52

Fijne en snelle deal met @charlesb52 gemaakt, zie er naar uit

1 like

@charlesb52 Tag heuer vandaag toegekomen, echt toppertje, ben er heel blij mee.

1 like

Top transactie met Charles. Niks om te klagen, aanrader!

@charlesb52: thanks!

2 likes

Verrassend attente en vlotte accessoiredeal met @charlesb52 gemaakt. Ook al heb ik gekochte spullen nog niet binnen: ik heb er alle vertrouwen in dat dat goed komt!
Very nice indeed.

1 like

Band overgenomen van @charlesb52, snel geleverd en uitzonderlijk verpakt :ok_hand:

1 like

Horloge verkocht aan @charlesb52. Fijne communicatie en vlotte betaling. :+1:t3:

2 likes

Ik was dus op zoek naar een stalen band voor bij mijn verse Tudor BB red. AD vertelt me dat die net geen 800 euri kost. op internet kon ik nix betaalbaars vinden.
Dus een “ik zoek” topic op HF aangemaakt. Vrijwel direct een reactie van @charlesb52, dat hij een aftermarket-band heeft voor weinig…
even over nagedacht, omdat het horloge waardevaster is als full set, maar ik ga hem toch niet voortdurend op staal dragen.
Dus band gekocht, en @charlesb52 had niets te veel gezegd: Weliswaar aftermarket, maar keurige kwaliteit. endlinks passen goed, band rammelt niet. Prima deel! Bedankt @charlesb52 !

1 like

Ook ik kan getuigen van een goede ervaring met @charlesb52. Goede communicatie, een net bod en vlotte betaling. Dikke :+1: van mij.

2 likes

Een meistersinger verkocht aan Charles; nette communicatie via app, live afgesproken voor een overdracht, erg leuk…enjoy your slowtime

2 likes

@charlesb52 is het archetype forumlid. Communicatief sterk en snel met de transactie.

:+1:

1 like

Bandje verkocht aan @charlesb52.
Centjes voor het bandje + terrasconsumptie stonden binnen no-time op mijn rekening :smile:

Aanrader!

2 likes

Horloge verkocht aan Charles @charlesb52. Zeer prettig contact, vlotte communicatie en een doortastend forumlid. Helaas te ver voor een persoonlijke overdracht want Charles is een enthousiaste horlogefreak maar wellicht komt het er een keer van.

Supersnelle betaling. Al met al een bijzonder prettige deal. Wil dan ook graag Charles van harte aanbevelen.

2 likes

Bandje verkocht aan @charlesb52. Alles perfect gelopen! :+1:t2:

2 likes

Een deal met Charles @charlesb52 is altijd feest. Leuke en vlotte communicatie, fraai horloge en ongecompliceerd zaken doen. Hulde !! :confetti_ball::tada:

1 like

Dik compliment voor charlesb52 :+1:

Prettig contact, vlotte afwikkeling, simpelweg een aanrader :slight_smile:

1 like

Haha, met gemak had ik van voorgaande berichten alles kunnen copiëren en hierin dit bericht kunnen plaatsen.
Want het is allemaal waar!
:+1:
Hoe leuk is dat!! (op z’n Freek Vonk’s uitgesproken)
Maar ik wil er nog iets aan toe voegen: er is namelijk zo’n lekkere ondertoon in de communicatie, het is zo’n vleugje enthousiasme, zon positief gevoel.
Dank voor vlotte deal en vlotte verzending Charles.

LATERRRRRRR
(Freek opnieuw)

:+1::+1::+1:

1 like

Begint eentonig te worden in dit topic maar ook ik heb een super ervaring met Charles. Bandje voor nop ontvangen, fijne communicatie.

Aanradertje​:ok_hand::+1:

2 likes

Ik kan kort zijn: @charlesb52 is een topkerel! Kwam het horloge zelf ophalen, leuke babbel gehad en een zeer correcte voorafgaande communicatie.

Gewoon top dus!

1 like

Een goede ervaring van mijn kant! Ik heb een patch gekregen voor niets. De communicatie verliep goed en het pakketje was snel binnen!

1 like

Een mooie catalogie van Porsche Design gratis en voor niks gekregen van Charles. Zelfs de verzending was gratis! Niks te klagen gehad dus :stuck_out_tongue:

1 like