charlesb52

Leuke ruildeal met @charlesb52
Precies zoals verwacht hier op HF.
Geen op en aanmerkingen en zeker voor herhaling vatbaar! :ok_hand:

1 like

Leuk Mapje gekregen voor nop gekregen van @charlesb52 . Bedankt voor deze leuke actie.:+1:

1 like

Met @charlesb52 is het fijn zaken doen. De communicatie was prettig en betaling prompt, zonder meer een aanrader :+1:

1 like

Volledig per toeval met @charlesb52 in contact gekomen. Ik was rustig aan het kijken om een Panerai Radiomir te kopen en had mā€™n lijst met vereisten en ideeĆ«n in het Panerai Only topic gedumpt.

Krijg ik een bericht van Charles dat hij de zijne misschien zou wegdoen. Wat later ook de bevestiging, en op 1-2-3 waren we eruit. Leuke babbel, jammer dat we in deze coronatijden moeilijker bij mekaar geraken, want anders was ik sowieso nog langsgereden.

Nu is het dus per pakket, en moet ik nog even het pakketje afwachten, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit er snel zal zijn.

Erg fijn om zaken te doen! Kijk er naar uit dit in de toekomst nog te kunnen doen.

1 like

Dat heeft Charles opnieuw bewezen; topper!

1 like

Horloge verkocht en tevens een horloge gekocht van @charlesb52 :sweat_smile:

Hele aardige forummember en snel tot een deal gekomen.

Wellicht tot een volgende keer :facepunch:

1 like

Wederom een horloge verkocht aan @charlesb52

Blijft een aanrader. Echte liefhebber en altijd zƩƩr vriendelijk :ok_hand:

1 like

Horloge verkocht aan @charlesb52.
Fijne communicatie en een aardig forumlid!

Graag tot een volgende keer!

1 like

Fijne deal met @charlesb52! Goede communicatie en snel verzonden. Aanrader! :thumbsup:

1 like

Een setje solid end links verkocht aan @charlesb52.

Fijne communicatie snelle betaling en zeer vriendelijk,een aanrader.

1 like

Vorig jaar een mooie band op mijn Panerai gekocht bij Charles. Perfect geholpen door deze enorm enthousiaste horloge liefhebber. Hij heeft een leuk en net wat aparter aanbod horlogebanden te koop op zijn site. Prijs kwaliteit vind ik prima bij hem. Zal zeker bij hem weer een band kopen tzt.

1 like

Erg mooie Tudor BB date van @charlesb52 overgenomen. Super communicatie en echt een top horloge. Aanrader!!

1 like

Vandaag een Squale ingeruild van @charlesb52.

Helaas was een ontmoeting nu wat lastig (mede de bijna 300km afstand :rofl:)
Verzenden had niet mijn voorkeur, maar mede door de reacties hier op HF het vertrouwen gehad om toch te verzenden! Geen moment spijt!

Communicatie ging lekker vlot, realistisch in prijzen snel betaald. Ook lekker snel verzonden!

Aanrader dus!

1 like

Prachtig bandje ontvangen van @charlesb52. Zeer goede communicatie en dito prijs!

1 like

Even een aanvulling op mā€™n ervaringā€¦

Vindt ik gister een envelop in de brievenbus van ene Charlesā€¦:wink:
Denkenā€¦wat zal er in zitten?

Komt er nog een extra Originele Squale gesp uitvallen :ok_hand:

@charles bedankt!

1 like

Net een boek verkocht aan @charlesb52.
Boek was bij mij al in de vergetelheid geraakt maar hij had m blijkbaar terug gevonden.
Betaling was sneller dan t knipperen van de ogen.
Bedankt toppie, aanrader.

1 like

Vorige week horloge verkocht aan @charlesb52. Echte liefhebber van mooie horloges en de deal was snel gesloten. Aanrader!

1 like

Afgelopen week een horloge aan @charlesb52 verkocht. Duidelijke communicatie, snelle deal. Geld netjes overgemaakt, horloge verzekerd verzonden en een paar dagen later had hij hem binnen. Betrouwbare partij, zeker een aanrader!

1 like

Vorige week snel de deal gesloten met @charlesb52 voor mijn Tag Heuer 2000. Snel betaalt en tevreden de transactie afgesloten! Aanradertje!

1 like

Mooie ruil deal gedaan met @charlesb52
Goede communicatie en houd zich aan zijn afspraken.

Tevreden:)

1 like