charlesb52

Ik val in herhaling maar het moet gezegd worden, wederom een bijzonder prettige verkoop aan Charles @charlesb52. Altijd een sympathiek contact en snelle betaling (plus 2 biertjes in digitale vorm, super :tada: aardig). Ooit drinken we er een of mee van mij halverwege :wink:.

1 like

Gisteren een horloge en bandjes gekocht van Charles @charlesb52. Zeer snelle overeenkomst gekregen en samen afgesproken voor overhandiging. Fantastisch fijne mens om mee te praten en correcte deal. Iedereen tevreden, meer moet dat niet zijn. Zeker voor herhaling vatbaar, en zeer aan te bevelen. Een genot om zo samen onze passie te kunnen delen. Bedankt!

1 like

Een IWC aan Charles verkocht, geweldig vriendelijke man, stipt, duidelijke communicatie. Een horloge- en motorliefhebber. Kortom: een echte aanrader! Bedankt voor de gezelligheid!

1 like

Vandaag een horloge aan @charlesb52 verkocht. Vriendelijke en fijne man. Goede en snelle afhandeling. Aanrader!

1 like

Afgelopen week een mooi horloge geruild met @charlesb52! heel fijn en vriendelijk verlopen zeker een aanrader! :100: :ok_hand:

1 like

Mm300 verkocht aan Charles , duidelijke communicatie en hij vond het niet erg dat ik iets trager was met communicatie tijdens een druk weekend. Veel plezier met de Seiko!

1 like

Mm300 teruggekocht :face_with_hand_over_mouth: keurig ingepakt en verzonden. Bedankt Charles !

1 like

Na zo’n positieve review als @charlesb52 over mij schreef terwijl hij nog niks had ontvangen kan ik natuurlijk niet achterblijven.

Leuke ruildeal weten te sluiten, mijn 8754 vragen keurig beantwoord en gewoon vriendelijke communicatie. Niks te klagen, maar dat is aan alle vorige berichten ook al te merken. Prima verpakt, hoop geduld, gewoon top dus! :beers:

Thanks Charles!

1 like

@charlesb52 heeft mijn Speedmaster overgenomen. Zeer aangename deal, zeker aan te raden.

1 like

Super forummer! Leuke deal met @charlesb52 , altijd erg vriendelijk, niets is hem teveel en…

Kortom, zoals al vele malen is aangegeven, echte aanrader!

2 likes

Een geweldige Meccaniche Veneziane gekocht van @charlesb52
NA een vlotte en duidelijke communicatie over het horloge direct een verzendbevestiging ontvangen. Super horloge, compleet en als nieuw. :sunglasses: Heel fijn persoon om zaken mee te doen. Absolute aanrader.

2 likes

Horloge gekocht van @charlesb52. Alles ging in vlot tempo en na betaling de verzending zelfs nog sneller dan beloofd, goed verpakt en horloge was precies zoals beschreven.

Fijne deal zo, bedankt!

1 like

Horloge verkocht aan Charles @charlesb52 en dat was wederom weer een uiterst plezierig contact wat uitmondde in een sympathieke deal.

Jammer dat onze kilometer afstand aanzienlijk is maar dat biertje :beer: gaat er een keer van komen.

1 like

Horlogebandje geruild met @charlesb52 en dat verliep allemaal prima!

1 like

Uncle band verkocht aan @charlesb52. Prettige communicatie en vlotte betaling. Zeker een aanrader.

1 like

@charlesb52 heeft een horloge van me overgenomen. Leuk gesprek, zeer vriendelijk en correct!

een dikke aanrader! :ok_hand:t2:

1 like

Horloge verkocht aan @charlesb52

De G-Shock was voor zijn zoon bedoeld.
Alles netjes verlopen, leuk contact, eerlijke onderhandeling, snelle betaling en een berichtje na ontvangst.

:star::star::star::star::star:

1 like

Leuke ruil gedaan met Charles, zoals steeds weer helemaal top en nog een leuk gesprek gehad :blush:.

Dank voor de ruil! En tot de volgende :pray:t2:

1 like

No. 100… Whoop.

Dank Charles, professioneel en erg vriendelijk.
Dank voor de gastvrijheid en de moonswatch.

High five en tot de volgende.

1 like

Van de week een duiker overgenomen van @charlesb52. Vanwege de lange afstand hebben we afgesproken het horloge op te sturen. Normaal ben ik daar niet zo’n fan van, maar bij Charles vertrouwende ik dat volledig. :ok_hand:
Hele prettige en snelle communicatie, en komt al zijn afspraken 100% na. Echt een aanrader om iets van te kopen of verkopen. :muscle: Dat is inderdaad wat deze community zo leuk maakt.

Nogmaals bedankt Charles! :pray:

1 like