Prima zaken doen met Charles @charlesb52!
Prima zaken gedaan met @charlesb52 !
Vandaag een leuke Omega Art van Charles overgenomen, waarbij hij zelfs de moeite nam om hem naar het Maastrichtste hotel te brengen waar mijn dochter op dit moment verblijft voor een bezoekje aan deze mooie stad.
Kortom, een zeer aan te bevelen betrouwbare verkoper!
Leuke ruildeal gedaan met @charlesb52 . Vlotte communicatie, vlotte verzending. Horloge in topstaat. Dank!
Had tijdens de verkoop van mijn horloge heel fijn en leuk contact met Charles. Heb hem niet mogen ontmoeten maar weet zeker dat het een fijne vent is!
Betaalde snel, was helder qua communicatie en schakelde ook lekker snel. 100% aan te raden!
Een ruildeal met @charlesb52 , vlotte communicatie, horloge is idd zoals beschreven in topconditie.
Is toch altijd spannend als het allemaal via postNL gaat, maar ook hierbij altijd duidelijk contact.
Kortom fijn om zaken mee te doen
Mooie kist overgenomen van Charles.
Prima communicatie, goed verpakt.
Lekker geregeld.
Ik heb een mooie Nomos overgenomen van @charlesb52. Prettig en vriendelijk contact, zoals eerder ook al ervaren.
Ik geef hem vijf sterren.
Mooie band van @charlesb52 overgenomen. Vriendelijke en sympathieke communicatie. Zeer snel in huis. Graag tot de volgende keer Charles!
Kwam mooi bandje tegen, die @Charlesb52 gratis aanbood.
Onderhand smekend waarom niemand deze wilde overnemen
Ben nu de gelukkige, binnen 2 dagen lag ze bij mijn op de deurmat.
Leuk contact gehad, zeer spontaan persoon.
100% good guy. Aanrader!
Vandaag een horloge verkocht aan @charlesb52 wat een aangenaam iemand om een horloge aan te verkopen. Leuk gesprek gehad, goede tips gekregen en deal snel gesloten. Nogmaals dankjewel @charlesb52
Net een horloge overgenomen van Charles. Snelle deal, vlotte communicatie en ook nog eens thuis afgeleverd. Zeker voor herhaling vatbaar.