Chelmswood

@Chelmswood
Horloge geruild met Ben. Vlotte communicatie en prima afhandeling!!

1 like

Goede ervaring met @Chelmswood. Fijne communicatie, snelle beslisser en redelijk in prijs. Heb een stalen band verkocht. Aanrader :+1:

Met Ben een leuke ruil gedaan. Nu een leuke Oris om mijn pols. En een Orient om de zijne. Top!

Vandaag met @Chelmswood een ruil gedaan. Mijn Longines geruild tegende Oriënt klatser van Ben onder het genot van een echte “McD original coffee”.
Uiteraard even bijgebabbeld over de hobby etc. Ben is wat mij betreft 100% een aanrader, eerlijk, fijne en snelle comminicatie en makkelijk qua afhandeling! Top Ben, tnx

2 likes

Mijn 1e “grote mensen” horloge gekocht via dit formum bij Ben.
Ben is een geduldige en betrouwbare verkoper.
Als nieuweling had ik veel vragen en ook wat wantrouwen.
Ben heeft me keurig behandeld en een klein beetje weg wijs gemaakt in dit wereldje.
Nu typend met het horloge om mijn pols kan ik alleen nog maar zeggen:
Ben bedankt en tot ziens :+1:

2 likes

Vandaag een Longines Hydroconquest binnengekregen als gevolg van een ruildeal voor mijn Ball Fireman.

@Chelmswood (Ben) maakte mij uit voor leugenaar omdat de Ball mooier was dan ik gezegd had. Nou dat laat ik me niet gezeggen. :sunglasses:

Hij is een nog veel grotere leugenaar dan ik blijkbaar omdat ik een “gebruikte” Longines binnen zou krijgen. Dat 'ie in nieuwstaat verkeerd had hij er niet bijgezegd. :smiley:

Leuke deal, vlotte en heldere communicatie, snelle afhandeling, uitstekend verpakt en van twee kanten een geslaagde deal.

Top Ben! Bedankt het was leuk en goed zaken met je doen!

4 likes

Een goede ruildeal met Ben gemaakt. Vlotte jongen, een uur na de deal was het bombproof ingepakt en verstuurd. Horloge verkeerde nog in uitmuntende staat.
Stelde me even gerust met de gang van zaken van Bpost.
Met Ben kan je gerust zaken mee doen. :+1:

2 likes

Horloge overgenomen van Ben, vlotte communicatie en het horloge voldeed volledig aan de beschrijving. Prima zaken gedaan met Ben.:+1:

2 likes

Leuke ruil gedaan met Ben. Goede en vlotte communicatie. Het horloge naar waarheid omschreven en volgens mij gewoon een heel fijne gast. Zou een nieuwe deal in de toekomst niet uitsluiten. Twee :thumbsup::thumbsup: voor Ben!

1 like

Paar weken geleden heb ik een horloge van Ben gekocht en deze week een aan Ben verkocht.

Beide keren als zeer positief ervaren.

Snelle communicatie +1
Snelle levering +1 (van zijn kant)
Snelle betaling +1 (van zijn kant)
Vriendelijkheid +7

Zeker voor herhaling vatbaar!
Kortom, zeer vriendelijke en betrouwbare (ver) koper!

@Chelmswood bedankt!

1 like

Ben heeft een stalen band van me over genomen. Weer een goede deal wmb.

1 like

Leuke ruildeal gedaan met Ben @Chelmswood. Zaten zelfs 2 Vlaamse speciaal biertjes bij. Erg prettige deal en Ben is zeker een aanrader! :+1:t3:

3 likes

Hier ook een prettige ruilervaring met Ben. Heldere en vlotte communicatie, pakketje netjes verpakt en vlot ontvangen.
Bedankt Ben en wellicht tot de volgende deal.

1 like

Goede ervaring met @Chelmswood

Bandje overgenomen, vlotte communicatie en goed verpakt.

Bedankt!!

1 like

Leuke ruil gedaan met Ben @Chelmswood, vlotte en duidelijke communicatie. Dezelfde dag nog middenin afgesproken. Horloge zoals omschreven en een leuke babbel op het terras. Grote aanrader :+1:

1 like

Topper!

Ik heb een hele mooie band gekocht van @Chelmswood

Direct op de post gedaan en 2 dagen later op de mat. Hopelijk tot snel!

1 like

2 mooie banden gekocht van Chelmswood, goede communicatie, snelle verzending, eerder dan mijn betaling, bedankt voor het vertrouwen!:grinning:

Genesis

1 like

Ook ik heb een bandje gekocht van @Chelmswood.
Goed verpakt opgestuurd, nog voor ik in de gelegenheid was om geld over te maken.
De staat is zoals beschreven en de communicatie ging vlot.
Bedankt Ben!

1 like

Ruil met @Chelmswood gedaan, aanhouder wint Ben! :wink:
Positieve ervaring!

1 like

Vandaag in het Belgische een ruil deal met Ben gepland en dat was een succes.
Toffe kerel, correct en punctueel. Oftewel zeker een aanrader :+1:

Thnx Ben!

1 like