Chelmswood

Hier ook goede ervaring met Ben @Chelmswood en een leuke ruil met hem gedaan.
Vlotte en duidelijke communicatie top.

1 like

Leuk horloge overgenomen van https://www.horlogeforum.nl/u/chelmswood snel geregeld en opgestuurd👍🏼

1 like

Weer eens wat verkocht aan Ben, een G-Shock dit maal. Wederom prima geregeld @Chelmswood :+1:
Betaling, communicatie, een apje bij ontvangst… alles buitengewoon dus :ok_hand:
Tot een volgende …

1 like

Ruiling met Ben (@Chelmswood)!
Prima geregeld, heeft mij via de app constant op de hoogte gehouden over de staat van zijn horloge, lag nog bij de horlogemaker voor lichte herstelwerkzaamheden. Zeer snelle afhandeling en vertrouwen qua ruiling/opsturen/ontvangen, aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Het is goed flipperen met @Chelmswood!

Leuke kerel, vlot in de communicatie.
Kortom, met Ben kun je met een gerust hart zaken doen, dikke aanrader!!!

Zoals ze bij Ben in de streek zeggen: Mo dich bis ne mins noa men hat😎

+1

1 like

Bedankt voor dit prachtige Monster @Chelmswood.
Leuk met hem over horloges gesproken, heerlijk bakje koffie én natuurlijk een horloge die boven verwachting mooi en gaaf is.
Zeker een aanrader die Ben!!!

Gr Dennis

1 like

Wederom een zeer leuke ruil met rasflipperaar @Chelmswood gedaan!

In mijn ogen een hagelnieuwe Casio Gulfmaster mogen ontvangen, zoals altijd bomb-proof verpakt door nonkel Ben😎

Ben, als we zo doorgaan doen we binnenkort aan partnerruil😂

:v:

2 likes

Whaha :joy: bedankt man.

1 like

@Chelmswood alias Ben, was vandaag bij ons om de Rodania op te halen, leuke kerel. Zou er zo weer iets aan verkopen/kopen. Tot de volgende misschien, Groetjes roel

Wat SKX onderdelen overgenomen. Prettige deal, goed contact en snel afgehandeld. Wat mij betreft een aanrader, Ben aka @Chelmswood!

1 like

SKX007 verkocht aan @Chelmswood.
Ben is een betrouwbare koper. Prettige communicatie en reëel in de onderhandelingen.
Live overdracht zat er even niet in, maar was vast heel gezellig geweest!

1 like

Recent horloge overgenomen van Ben, @Chelmswood. Vlotte transactie en horloge verpakt als in een gipskamer :smile:. Bedankt Ben!

1 like

Vanmiddag afgereisd naar het verre België voor een ruil met @Chelmswood.
Vriendelijk ontvangen en beide partijen tevreden!
Communicatie verliep zeer soepel en vriendelijk. Ben is een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Horloge verkocht aan @Chelmswood gewoon een net bod en snelle betaling. Bedankt.

1 like

Ruil gedaan met @Chelmswood. Communicatie verliep vlot en horloge was nagenoeg bomvrij ingepakt. Ben is een aardige vent en zijn omschrijvingen van het horloge kloppen. Werkelijk niets op aan te merken, toppertje !

Van mijn kant is Ben een aanrader!

1 like

Horloge gekocht via @Chelmswood
(@TheFwenkmeister). Vlot contact, snelle deal.:+1:
Horloge was goed verpakt en verzekerd verzonden.
Prima

2 likes

Skx jubilee overgenomen.
Goede prijs, goed verpakt en snel verzonden.
:+1::+1::+1:

1 like

Horloge verkocht aan @Chelmswood en de communicatie verliep uiterst soepel en vlot. Tevens werd de betaling zoals beloofd gedaan en kon de verzending snel plaatsvinden. Wat een genot om op deze aangename manier mijn “flipper-carrière” te starten. :+1: :grinning:

1 like

Via @Chelmswood een Speedmaster professional overgenomen.
Ik kan niks anders zeggen dan Fantastisch, het communiceren ging zeer goed, over en weer en werd zowel voor de verkoper als voor de koper(ik) goed op papier gezet, om later geen misverstanden te hebben.
Het ging om een hoog bedrag maar het voelde meteen vertrouwd.
Ik zou niet weten waar ik beter mijn speedy kon kopen,
Toffe gast, goede communicatie en betrouwbaar.
Bedankt Ben!

2 likes

Vandaag weer een aangename transactie met Ben aka @Chelmswood. Zoals vorige keer: super vlotte en vriendelijke communicatie en snelle deal!

1 like