Zojuist een prachtige Seiko QT ontvangen van Ben via een leuke ruildeal. Het versturen was iets later dan gepland, maar daar op afrekenen is onsportief.
Uiteindelijk is er geen woord gelogen aan de omschrijving in zijn advertentie; deze QT is echt Fe-no-me-naal!
@Chelmswood, bedankt voor de mooie deal en het fijne contact!
Voor iedereen die dit leest; Goede gozer, fijne forumlid en zeker een aanrader om een dealtje mee te doen
Vandaag de prachtige Seiko Lord-Matic van Ben @Chelmswood ontvangen. Werkelijk een heel fraai horloge, aan de advertentie en foto’s van Ben dus niks gelogen!
Fijne communicatie en snelle verzending uit België. Horloge prima verpakt in oa een (zelf?) gebreid zakje, leuk gedaan .
Heb net een mooie oude Omega Seamaster binnen gekregen van @Chelmswood. Goed een deal mee te sluiten, prima communicatie en snelle verzending ook
Aanrader!
Zojuist mijn Cooper Submaster mogen uitpakken, overgenomen van @Chelmswood via dit forum.
Prima contact, soepele onderhandeling, vlotte reactie. Horloge netjes verpakt en in 4 dagen bezorgd vanuit BE.
Zeer blij met de nieuwe aanwinst, het contact en de service van @Chelmswood
Recent een deal kunnen maken met Ben aka @Chelmswood. Hele fijne en snelle communicatie. Het horloge was zoals geadverteerd. Zeler een aanrader om zaken mee te doen!!! Nogmaals dank Ben
Wederom een leuke ruil met Ben gedaan. Alles supersnel overeengekomen en opgestuurd. Dikke prima!
Oh ja, tevens een mooie deal kunnen maken met een bijzondere Zodiac
Ook ik heb prettige ervaring met Ben @Chelmswood
Ruildeal was snel rond en verzenden kon niet sneller.
Bedankt voor het prettige contact en de deal Ben!