Chelmswood

Zojuist een prachtige Seiko QT ontvangen van Ben via een leuke ruildeal. Het versturen was iets later dan gepland, maar daar op afrekenen is onsportief.
Uiteindelijk is er geen woord gelogen aan de omschrijving in zijn advertentie; deze QT is echt Fe-no-me-naal! :exploding_head:

@Chelmswood, bedankt voor de mooie deal en het fijne contact!

Voor iedereen die dit leest; Goede gozer, fijne forumlid en zeker een aanrader om een dealtje mee te doen :ok_hand:

1 like

Vandaag de prachtige Seiko Lord-Matic van Ben @Chelmswood ontvangen. Werkelijk een heel fraai horloge, aan de advertentie en foto’s van Ben dus niks gelogen!

Fijne communicatie en snelle verzending uit België. Horloge prima verpakt in oa een (zelf?) gebreid zakje, leuk gedaan :sweat_smile:.

Al met al een 100% aanrader om iets van Ben te kopen!

2 likes

Heb net een mooie oude Omega Seamaster binnen gekregen van @Chelmswood. Goed een deal mee te sluiten, prima communicatie en snelle verzending ook :ok_hand:
Aanrader!

1 like

Een leuke combi-deal met Ben (@Chelmswood) gedaan. Vlotte, snelle reacties. Verliep allemaal heel soepel, vriendelijk en correct.
Aanrader!

1 like

Zojuist mijn Cooper Submaster mogen uitpakken, overgenomen van @Chelmswood via dit forum.
Prima contact, soepele onderhandeling, vlotte reactie. Horloge netjes verpakt en in 4 dagen bezorgd vanuit BE.
Zeer blij met de nieuwe aanwinst, het contact en de service van @Chelmswood

1 like

Prima ruiltje overeengekomen met Ben (@Chelmswood). Leuke en nette communicatie, vlotte verzending. Aanrader!

1 like

2 bandjes van @Chelmswood overgenomen. Nieuw en nu een rode struisvogel op de Eza.

1 like

Recent een deal kunnen maken met Ben aka @Chelmswood. Hele fijne en snelle communicatie. Het horloge was zoals geadverteerd. Zeler een aanrader om zaken mee te doen!!! Nogmaals dank Ben

1 like

Gisteren een leuke deal met Ben @Chelmswood gedaan. Prima deal en toffe vent. Tot de volgende keer weer Ben :innocent:

1 like

Wederom een leuke ruil met Ben gedaan. Alles supersnel overeengekomen en opgestuurd. Dikke prima!
Oh ja, tevens een mooie deal kunnen maken met een bijzondere Zodiac :sweat_smile: :+1:

1 like

Prima transactie met @Chelmswood gedaan.
Super vlotte en vriendelijke communicatie en snelle deal!

Bedankt!

Groet,
Werner

1 like

Enkele vlotte deals gesloten met @Chelmswood

Contact was super :raised_hands: Bedankt voor alles en veel plezier met je horloges.

Ik zeg triple A voor deze top koper :a: :a: :a: Oh ja en ook nog eens 5 sterren :star2: :star2: :star2: :star2: :star2:

1 like

Ook ik heb prettige ervaring met Ben @Chelmswood
Ruildeal was snel rond en verzenden kon niet sneller.
Bedankt voor het prettige contact en de deal Ben!
:star: :star: :star: :star: :star:

1 like

Leuke ruildeal gedaan met Ben @Chelmswood. Correcte en vlotte communicatie, TOP!

1 like

Wederom éézelfde ervaring👍

Een horloge verkocht aan Ben @Chelmswood
Houd zich aan afspraken en gezellige overdracht.
Aanrader!

1 like