Chopard only

Ja de Chopard Boutique op de PC Hooftstraat :slight_smile: Die rose gold was wel echt helemaal geweldig, de dial sprong daar nog veel meer eruit. En het gewicht is natuurlijk niet normaal van zo’n blok goud :smile:

1 like

Hoog tijd voor weer een vogel :eagle:

16 likes

En wat voor een vogel, gewoon prachtig.

2 likes

Vandaag de alpine eagle 8hf cadence om mn pols gehad. Wat een ding, maar kan het die meerprijs van 10k tegenover een stalen model rechtvaardigen.

Die 250 limiet kan je ook als peanuts beschouwen blijkbaar gaat die sales niet al fe best.

Als je ziet wat voor wachttijden er zijn bij andere merken (ook zelfs JLC, IWC, Tudor, etc) en dat de Alpine Eagle in elke variant te krijgen is, toont alleen maar aan hoe underrated Chopard is. Verbazingwekkend, maar ook wel lekker low key voor de echte geïnteresseerden :slight_smile: Ik ben niet zo van de hype modellen.

3 likes

Dat is zeker waar, vind het ook een prachtig horloge.
Maar 19k voor een chopard is veel geld.

Mijn gebruikte vogeltje met wat littekentjes vliegt met je mee!

Die plaat…

afbeelding

Het uiteinde van de secondewijzer moet een veer voorstellen kwam ik achter, erg gaaf bedacht.

Zojuist een XL schakel besteld (1.5) hij zit me neeeeet wat strak als het warm is.

10 likes

Bij AP iets anders.

4 likes

Ach dat is jammer…

Ruilen?

1 like

19K is sowieso veel geld :slightly_smiling_face:

2 likes

19 likes

:slightly_smiling_face:

10 likes

Heel mooi hoor!

:two_hearts: :two_hearts: :two_hearts:

Hoe bevalt ie @Dora?

16 likes

Heel goed!

15 likes

Blijft mooi spul, Chopard.

16 likes

Heb jij er ook een gehaald? Gaaf! Ik weet nog dat ik een van de eerste was. Prachtig horloge. Soms spijt dat ik hem weg heb gedaan, maar ik wissel graag haha.

1 like

Yes ik heb er ook eentje :grin:

Prachtig horloge, met een ongekend discobal-effect.

1 like

Toch best verbazend hoeveel HF’ers dit model hebben. Verbazend als in dat Chopard niet mega populair is, het model niet goedkoop is, het design best uitgesproken is, etc. Heel cool om te zien! Ik wacht nog tot Watches & Wonders en dan hak ik de knoop door of het de Alpine Eagle wordt of iets anders (IWC Ingenieur of who knows what).

2 likes