Chopard only

Hier een foto van mijn Chopard Apline Eagle :star_struck:

17 likes

Prachtig!

1 like

Dank je :star_struck:

1 like

Ik blijf dit ook een bijzonder model vinden… Heel eigenzinnig op een goede manier! Sowieso heb ik wel een zwak voor automotive geïnspireerde horloges (Oris Chronoris, Heuer Carrera, Nomos Autobahn, Autodromo als microbrand…)

Jammer van de 43mm, in 40 zou ik ‘m ook durven kopen eerlijk gezegd. Je hebt ‘m al een tijdje, geraak je er niet op uitgekeken? Of blijft hij tot de verbeelding spreken? :blush:

2 likes

lug-to-lug is vrij kort heb ik het idee. Ik draag m niet wekelijks, maar deze zal ik niet snel verkopen. Heb ook een weekendauto met rood interieur, die horen bij elkaar. :slight_smile:

2 likes

Mooie match :wink: en zo’n horloge mag dan wel wat meer aanwezig zijn qua grootte.
Misschien komt er hier ooit wel eentje!

Supermooi…

1 like

Goed zoeken inmiddels :slight_smile: staat nog slechts eentje op chrono.

1 like

Dank je en dat is hij zeker al staat er iets anders voor de deur dus misschien moet hij toch gaan :slight_smile::star_struck:

1 like

Nog veel plezier van je 3548 trouwens. Deze Chopard is top, maar voor mij iets boven budget vrees ik…

1 like

:fire::fire:

10 likes

6 likes

Nog 2,5 maand tot Watches & Wonders! Hopelijk komt Chopard met een groene dial variant!

Zou toch mooi passen in de variatie oogkleuren van de eagle :wink:

12 likes

Of toch een Tiffany blauwe…? :grinning:

1 like

Top, en past prima :slightly_smiling_face::+1:

Als iedereen nou een turquoise dial uitbrengt dan is de hype tenminste zo voorbij :smile:

2 likes

Yes en nu issie van mij :grin: mijn eerste Chopard en komt gelijk met stip de collectie binnen :smiling_face_with_three_hearts:

Die wijzerplaat is zonder twijfel de mooiste die ik ooit heb gezien. Een soort sunburst met swirl…gebaseerd op de iris van een ‘Alpine Eagle’. :eagle:

20 likes

Het is en blijft een topper maar keuzes moesten er gemaakt worden :grin:

Veel draagplezier maar dat komt zeker goed :muscle:t2:

1 like

Dank, ik ben er heel blij mee, hij draagt ook erg goed zonder een echte fijnafstelling.

1 like

Ja dat had ik ook, geen fijn afstelling maar dat ben ik niet tegen gekomen met dragen :ok_hand:t2:

1 like