Chopard only

🫣

Ik vind hem oprecht mooier dan een Nautilus of een APRO en dat voor een fractie van het geld. Afwerking is vergelijkbaar.

Prijzen gaan wel flink omhoog! :flushed:

6 likes

Deze is zo vet

2 likes

Huh? Toen ik deze kocht dacht ik een eersteklas afschrijfkanon te hebben binnen gehaald. Dat valt dus alleszins mee vooralsnog. Ach ja, wat maakt 't uit… gaat toch niet weg…

Plaatje voor de sfeer

12 likes

Was ik ook bang voor, blijkbaar is het een populair model. Weet iemand de levertijd bij de AD?

2 likes

Nadat ik recent > 10 kg. ben afgevallen, moest er een schakel verwijderd worden. Dat heb ik vanmiddag bij AD Aalbers in Velp laten doen.

Ik ben wederom zeer vriendelijk, inclusief koffie en etagere met chocolaatjes en koekjes, en vrijwel direct geholpen. Ondanks dat ik het horloge niet daar heb gekocht, was het antwoord op mijn vraag wat ik ze schuldig was: “service meneer”. Ik ben overigens wel klant daar…

12 likes

Rustig hier🤔

4 likes

3 likes

Chopard Mark III 1905 - 3.96 caliber. Witgoud. Fantastische afwerking die een vergelijking met Patek, Lange of Vacheron niet schuwt voor 1/3 van de prijs.

15 likes

Ik merk dat ik m af toe toch mis. Blijft een bijzonder horloge.

Er is een nieuwe Maritime limited editon blijkbaar. Nu nog een groene eens :smile:

10 likes

:mountain_snow::eagle:

14 likes

Vandaag de andere Chopard

7 likes

Super vet!! Totaal andere uitstraling dan de mijne!

(upload://iKaIVeIZKcWXRyY5KqYWFrwrVGW.jpeg)

10 likes

Microrotor is altijd :heart_eyes: zeker deze :ok_hand:

1 like

10 likes

:mountain_snow: :eagle:

11 likes

Kom op Chopard eigenaren! Het is niet de bedoeling dat dit topic een one man show wordt….

15 likes

Ik heb er maar een en die komt niet zo vaak de winder uit…

Snap overigens niet waarom ze niet meer aandacht krijgen.

5 likes

Nounounou, dan moet je hem eens omdraaien en kijken naar een van de saaiste uurwerken haha.

Je kunt niet alles hebben. Kijk jij vaak naar het uurwerk? :wink:

En zou je er 100.000 euro meer voor over hebben?

Helaas worden de Alpine Eagles nu ook al boven list verkocht zag ik…ook de ‘Rolex’ marketing ontdenkt wellicht…

6 likes