Chopard only

Ik heb een witgouden 1905 die wsl niet duurder is, maar wel mooier. Heeft niet die vreemde extreem grote 12-uur marker en die gekke centrale seconde. Die zou ik kopen als je een mooie Chopard zoekt. Zoiets dus:

3 likes

Ik vind het een matige derivaat van de 1860

3 likes

het uurwerk is prachtig maar er zijn mooiere uitvoeringen qua wijzerplaat ben ik met bovenstaande eens.

Het horloge is niet mijn ding, draag eigenlijk alleen sporthorloges, maar als dressers je ding zijn vind ik dit zeker een mooie keuze!
Het merk, de wijzerplaat welke in het echt verschrikkelijk mooi is en de discrete lume, allemaal dikke plussen.
Iedereen heeft zo zijn design voorkeuren. Dat blijft moeilijk. Laat je niet van de wijs brengen. You like? You buy! It’s your money.
@MrtnL post hier zijn horloge en zegt dan over jouw keuze ‘matig’, ik zie op die foto alleen een knoert van een ring waar ik nog niet dood mee wil gevonden worden. En zo zijn smaken bij iedere mens anders.

Ik vraag mij altijd af waar je dan wel dood mee gevonden wil worden, ik wordt liever levend gevonden :thinking:

1 like

:clap: :clap: :+1: :+1: :sweat_smile: :sweat_smile:

Apart maar niet in balans. Het lijkt of ze bij het ontwerp “teveel tegelijk” op de wijzerplaat wilden aanbrengen qua functies en decoratie.

Dat is een makkelijk vraag. In je doormidden gevouwen Ferrari 250 GTO tegen een boom met je buitenechtelijke minnares naast je lijkt mij wel prima.

1 like

hahah boys will be boys

9 likes

4 likes

6 likes

Rustig hier.

6 likes

5 likes

5 likes

14 likes

Draag hem dus nooit…

6 likes

Waarom niet? Ik vind het zo’n mooi horloge

1 like

Deze is echt super! :heart_eyes:

1 like

Ja ik vind hem ook schitterend, maar hij is te groot voor mijn kleine polsjes.

1 like