Bij mij juist andersom. Als ik zoveel geld uitgeef moet er géén datum bij zijn.
Deze is echt zo mooi
Vandaag even met mijn Chopard dealer gebeld. Ik wilde graag de Chopard L.U.C 1860 168860-3003 even bekijken en vroeg of deze wellicht op voorraad was. Maar het blijkt, zo werd mij verteld, dat er behoorlijk wat vraag naar het horloge is, en de productie is beperkt. De kans dat de Chopard dealer de komende 18 maanden het horloge geleverd krijgt is “nihil”, en de huidige levertijd is “6 tot 8 jaar”
Ook wel heel mooi natuurlijk
Zeer mooi, ik heb 'm in bestelling staan sinds begin dit jaar. Ben heel benieuwd wanneer die komt, wellicht nog jaren wachten
Prachtig horloge maar bizarre levertijden…
Dat verbaast mij dan, ik zag er een in mijn Chrono alerts voor onder list. Je zou verwachten dat die dan wel snel weg zou zijn, of boven list zou gaan als de vraag zo hoog is, maar staat nog te koop.
Ik vermoed dat ze adverteren zonder dat ze het horloge op voorraad hebben. Volgens mij een winkel in Letland?
Op voorraad in DE: Chopard L.U.C 1860 168860-3003 Papers + Box Salmon Dial,… for $27,720 for sale from a Trusted Seller on Chrono24
Heb het nog even nagevraagd (snapte weinig van zo’n lange levertijd) maar het blijkt dat de levertijd waarschijnlijk een jaar (of iets korter is) als je van tevoren voor het horloge betaalt. De levertijd voor mensen die zeggen “ik ben heel geïnteresseerd, plaats mij op de wachtlijst, maar ik betaal pas als die aankomt in de winkel” is dus wél veel langer. Mysterie opgelost!
Die uitleg kan ik ook wel volgen. Dank voor het navragen!
Dit is bewust gedaan in verband met hun eigen veiligheid.
Chronotec bestaat al zo’n 25 jaar en absoluut een betrouwbare partij.
Bij vragen gewoon een mail sturen naar het vermelden adres.
Gisteren een LUC XP gepast bij Steltman. Wat een fantastisch mooie zaak is het na een verbouwing. Het was al een mooie zaak, maar nu is de beleving nog beter met veel meer ruimte. Het personeel is ook erg vriendelijk en beleefd.
De XP is een fraai horloge. Ik denk dat ik nu zelf de voorkeur ga geven aan kleinere maten dan 40mm, hoewel de lug to lug afstand denk ik prima is, het horloge draagt verder prima.
Wat een prachtige wijzerplaat. Dat blauw is erg mooi zo.