Echt een overweging. Ik vind de kleur van de wijzerplaat wel mooi, en het is een dappere poging om het Chopard horloge te kopieren. Ik ben er echter nog niet over uit, misschien houd ik het wel bij het origineel.
Niet eerder van gehoord, Chronotec. De website is niet echt overtuigend, weinig informatie en zeer summiere contactinformatie, alleen een email adres. Heb jij zelf de opdracht aan Chronotec gegeven, of was het de vorige eigenaar? Of doen Nederlandse Chopard dealers zelf zaken met Chronotec? Mijn Chopard ging voor onderhoud naar Chopard Duitsland (via de NL Chopard winkel)
Chronotec staat bij mij zeer hoog aangeschreven (lid Patek weet via p.b. waarom) en is officieel Patek en Chopard Service Center. Echter, ze werken niet rechtstreeks voor particulieren maar via desbetreffende AD’s en merkboutiques.
Dat is het officiële service center voor Patek Philippe. Ik wist niet dat ze ook nog Chopard deden. Dat was voorheen wel zo. Op hun briefpapier staat het merk niet meer vermeld.
Jawel hoor.
Die is echt wel heel mooi.
Dat verbaast me enigszins. Mijn ervaring betreft uit de “Corona” periode en betrof Chopard. Wellicht doen ze nu (voor PP?) wel rechtstreeks(?).
Wellicht maken ze een uitzondering voor mensen die er dichtbij in de buurt wonen. Ik heb er weleens een band gekocht en ben er voor een servicebeurt onder garantie geweest. Hele vriendelijke mensen.
Dit lees ik op hun website:
“CHRONOTEC works with specific partners. Read more about our partners”.
Geen adres, geen telefoonnummer, slechts een algemeen e-mailadres.
Wel heel tof, maar wel echt Candy Crush rose. Ik zou dan toch voor de subtielere zalmrose XPS gaan:
Bron: Fratello
Dat vind ik juist het coole eraan.
De rode (asia limited) was ook wel te bestellen, als je heel lief bent
De donkergroene boutique limited heb ik ook gepast.
@emveezet
Die Tudor gaat never ever weg! Echt niet. De kids maken nu al ruzie wie die gaat erven. Verkopen is puur onmogelijk.
@SpringDrive
Wat is dit? Heel mooi maar niet te vinden op de Chopard site. Iets geheims? Kopen zeker niet want te klein. Ik vind dit horloge extreem mooi. Ik denk dat het de allermooiste integrated is (na de GO Seventies), ja zelfs mooier dan een RO. En die plaat is echt iets voor mij zoals MVZ heel goed weet . Maar toont toch zo petieterig klein.
@Bro
Ja deze is het helemaal, toont mooi van grootte, proporties ook perfectie. En die wijzerplaat is ook helemaal mijn ding. Maar als ik zoveel geld uitgeef MOET er een datum bij zijn. Geen datum, geen deal. Maar mooi is ze zeker
Zalig die mooie dunne bezel en grote wijzerplaat. Waarom mag de “gewone” 41 dit niet?
Wel grappig, op hun site staat exact dezelfde render terwijl het in het echt een totaal andere kast is.
Om de zoveel tijd kwijl ik toch even op dit horloge en stel ik me de vraag waarom ik zo focus op de datum. Maar het is wat het is. Ik moet gewoon een datum.
Valt mee hoor. Is de 41mm kast (even groot als die @Bro laat zien). Maar mijn Balkanpolsen en dikke bezel vervormen het beeld.
Het is niet iets geheims. Althans, niet dat ik weet.
Ik kende deze plaat ook nog niet, totdat deze uit de kast werd gehaald.
Mocht je interesse hebben, stuur maar een PBtje. Krijg je de contact gegevens van de boutique verkoper.
Neen, ik heb al spijt dat ik die roze heb geliked want hoe langer ik er naar kijk hoe minder ik het ga vinden…….
Is wel een prachtige kleur wijzerplaat!
Ik denk 't ook
Welke roze? Die AE? ? Kan ik snappen. Is ook meer dan roze, krachtiger kleurtje. Toch heel mooi.
Heb ze al tig keer gepast, voor mij veel te klein. Ligt niet aan de 41mm, ligt aan de te dikke bezel en kleine plaat. YMMV of course
Vandaar de XPS, ook 41mm maar dunne bezel en grote plaat. Wereld van verschil. Opnieuw puur eigen mening. Niemand boos zijn please.