Aangezien ik toch niet in deze vijver vis houdt ik me daarmee niet bezig. Het is allemaal veel te prijzig voor de leuk. Een merk als Archiwatch maakt dat een stuk bereikbaarder.
Waar zag ik nou toch recent, volgens mij een nieuw horloge, een driedubbele index op 12, volgens mij met dubbele op de andere cardiale posities? Zelf vind ik het wel fijn als de indices je enigszins de wijzerplaat laten oriënteren.
*Ik weet het alweer: de Lorier Zephyr heeft dat patroon. Heel ander klokje weer.
Ach, een mens vindt mooi wat ie mooi vindt.
En eerlijk is eerlijk, als de prijs omhoog gaat wordt mijn blik immer kritischer. Omdat ik niet genoeg geld heb om dure dingen te kopen die het niet voor me doen.
Dat laat onverlet dat smaken verschillen, en dat dat prima is.
Ja!
Ieder zijn eigen mening. Maar ik vind dit toch zo’n fantastisch horloge, zonder datum, tikkie kleiner. Mooie geïntegreerde band, met pcl. Hoewel hij al tijden op m’n lijstje staat pak ik toch net niet door. Ik denk dat ik hem te sjiek vindt, en hem dan in de praktijk niet draag. Misschien toch nog eens passen…
Welke maat heeft deze? Ik krijg nog geen horror vacui van het ontbreken van de datum.
De 36mm is te herkennen aan het ontbreken van de datum. Een van de mooiste horloges met intergrated bracelet en ‘schroeven’ op de bezel.
Zeker. Helaas paste hij niet om mijn hand toen ik hem wilde passen. Ik heb de grote gekocht maar de kleine had eigenlijk de voorkeur
Weet iemand een goed adres voor een servicebeurt voor mijn chopard?
Steltman in Den Haag
Prachtig horloge. Staat op mijn wishlist
Voor het eerst dat ik hier ook kan posten, m’n eerste Chopard van de kerstman gekregen de St. Moritz
Goedemorgen, effe m’n nieuwe aanwinst laten zien:
Met het kaliber 90:
En de binnenkant deksel:
Iemand info over bouwjaar en referentie? Ik denk zelf referentie 1027 eind jaren 70, begin 80. Dit op basis van Google info.
Fijne zondag.
Ik vind hem ook prachtig. Maar toch staat ie in het blauw, zo snel? Bevalt het niet?