Chopard only

Prachtig, ik denk dat ik de zilveren variant recent gepast heb

7 likes

Mooiste Mille Miglia, met de diameter van 39mm.

4 likes

Die is volgens mij uit de meest recente serie, te herkennen aan de ring rondom de sub dials. Ook heel fraai, 40.5 mm volgens mij, mooie maat.

1 like

Omdat plaatjes altijd leuk zijn…

14 likes

27 likes

Heel fraai op die groene band :ok_hand:

1 like

2 likes

Ik vroeg mij af hoe de ervaringen zijn met de Chopard service.

Onlangs heb ik mijn Luc sport 2000 bij de boutique in Amsterdam opgehaald van service (€890).
Het contact was verder prettig maar bij thuiskomt merkte ik dat het horloge twee krassen had op de bezel die er eerder niet waren.
Die heb ik bij het ophalen in de winkel niet gezien maar eerlijk gezegd heb ik het horloge ook niet nagekeken (stom achteraf!)

Ik heb vervolgens dezelfde middag een e-mail gestuurd en de reactie kwam neer op helaas pindakaas.

Ik begrijp dat ik het horloge beter had moeten nakijken maar had wel verwacht of misschien gehoopt dat ze hier wat aan zouden doen?

Is die gedachte terecht?

2 likes

Stel dat je dat bij het afhalen wel had gezien dan had je nog steeds geen bewijs dat ze er bij het brengen nog niet op zaten

Slechte service dat ze het niet even wegpolijsten voor je

1 like

dat is gewoon slecht. Van een beetje juwelier en zeker van een luxe merk boutique mag je toch verwachten dat ze tenminste in gesprek gaan over een oplossing, los nog van de vraag wie er de kosten voor draagt. Kwestie van je klanten serieus nemen en willen behouden.

Heb je contact gehad met de boutique, of met Chopard zelf? Misschien snappen ze bij deze boutique gewoon niet zo goed en lossen ze het bij de Chopard klantenservice wel voor je op :man_shrugging:t2:

Edit: Chopard boutique A’dam is van S/C toch, niet Chopard zelf? Anyone?

2 likes

Chopard Boutiques zijn van Chopard zelf.

3 likes

Mischien even bellen ipv. mailen.
Is toch persoonlijker en kun je vragen of ze het kunnen polijsten.
In ieder geval succes

1 like

Jazeker. Ik heb zelf foto’s van het horloge gemaakt en Chopard zelf ook bij binnenkomst waarop te zien is dat de krassen er niet waren

2 likes

Dan ga je er niet mee akkoord toch? Mijn advies: niet mailen (bleek al niet zinvol), niet bellen maar (op afspraak) F2F in de Chopard Boutique tot een oplossing komen.

@patek: weet jij of Chronotec die service gedaan zou kunnen hebben of zijn ze geen Chopard service partner meer?

Dan snel teruggaan!

1 like

Ook dát nog… :flushed:

1 like

Dat weet ik niet.

Zij gaan ervan uit dat de schade door mij is gemaakt (tussen ophalen en thuiskomst).

Heel erg jammer zeker als je bijna €900 hebt betaald.
De horloges blijven prachtig maar de alpine eagle gaat nu sowieso van de short list af.

Kwestie goed afgehandeld door de Chopard Boutique! Discussie gewonnen, klant kwijt………… manmanman…….

Ik zou het “hoger in de organisatie” gaan aankaarten…….

2 likes

Dan zijn we er wel uit…

hoe je met klanten om gaat. Dat is trouwens waarom ik bij voorkeur altijd naar zaken ga waar de eigenaar in de zaak staat.

Zit Chopard een beetje actief op socials? Je kunt er even een voorzichtig ontevreden post aan wijden en ze taggen. Wie weet is er op het hoofdkantoor wel iemand wakker :wink:

2 likes