Precies!
Ik ga er geen energie meer in stoppen.
Ik was alleen benieuwd hoe jullie ervaringen waren met dit soort situaties dus bedankt voor jullie input.
En wel een les geleerd, altijd het horloge goed nakijken voor dat ik de winkel uit stap!
Bij mij uitstekende ervaringen met de Chopard service van Steltman Watches in Den Haag. In het algemeen blijft het lastig om goede dienstverleners te vinden. Ook in de horlogewereld geldt voor mij “buy the seller”.
Deze is echt VET.
Thanks, inderdaad een prachtig merk.
Prachtig!
Is dit de 36 mm? Ik overweeg deze aan te schaffen, twijfel over welke maat die ik moet nemen.
Ik neig steeds meer naar wat meer compacte formaten. Deze staat je mooi.
Neen, 41 mm. Mijn polsomvang is net > 17 cm. maar ik heb een “platte” pols. De brede bezel laat het horloge ook wat kleiner qua diameter lijken.
Ah dankje, ik heb 17cm pols, wil na mijn DJ van 41 mm een iets compacter model, maar als ik dit zo zie en lees draagt de AE kleiner…?
Dat vind ik een lastige vraag om te beoordelen voor een ander. De huidige DJ41 is volgens mij < 40 mm.
Naast de relatief brede bezel draagt ook de geringe hoogte (< 10 mm.) bij aan het “kleiner lijken en dragen” van de Alpine Eagle.
Ik zie dat je Amsterdam als woonplaats in je profiel hebt staan. Chopard heeft een eigen boutique aan de P.C. Hooftstraat alwaar ik het horloge voor het eerst gepast heb. Ik ben daar zeer vriendelijk en professioneel geholpen destijds. Ik zou adviseren daar naar toe te gaan voor ook een passessie.
Succes met het kiezen!
Klopt, dank, dat is idd het beste om te doen.