Lage verwachtingen?
Hij is dan ook prachtig!
Mwah, impulsief gekocht vanaf een smoezelig fotootje.
Reëel scenario was dat ik hem vrij snel weer van de hand zou doen.
Dit is nu niet echt meer het plan. ![]()
Mooi horloge !!
Deze kende ik nog niet. Tof horloge zeg!
Gaaf horloge!
![]()
Bij twijfel niet oversteken.
Prachtig setje hoor.
Is het rosé- of geelgoud?
Allebei rose (en allebei hetzelfde LE nummer…moest er wel wat jaartjes voor zoeken haha).
Het Chopard rose is iets geliger voor mn gevoel, maar ligt echt aan de lichtinval.
Jouw 1863 blijf ik ook mooi vinden in WG.
Sinds gisteren eindelijk weer een Chopard in de collectie. Ik had meer dan 25 jaar geleden een mille miglia chrono… een van mijn eerste luxe horloges.
Nu, na jaren me verbaasd te hebben hoe ondergewaardeerd Chopard LUC modellen waren heb ik eindelijk (te laat eigenlijk) toegehapt.
Deze 16/8200 LUC Sport 2000 zijn nog steeds voor een relatief prikje te krijgen en wat mij betreft kan hij de concurrentie met mijn 16800 of mijn 214270 makkelijk aan (voor minder dan de helft van het geld).
Heel blij mee!
Het wordt weer warmer met de lente in aantocht dus, gezien mijn dikker wordende pols daardoor, zelf weer een schakel toegevoegd. Wat een genot: een hollow ground schroevendraaier en een pincet met kunststof uiteinde zodat schroefjes niet “wegspringen”. Goed gereedschap is ‘t halve werk!
Heel mooi.
In jouw collectie?
Ik zou bijna zeggen, ik zou wel willen. Maar ik zie nu dat er een datum op de wijzerplaat staat. Apart, want de tweelingbroer 168860-3003 (zalmkleurige wijzerplaat) heeft dat niet. Afgezien van de datum verder een mooi horloge!