Christopher Ward only (Deel 1)

Bedankt! Ik vond het persoonlijk ook echt jammer dat ze het design van de nieuwe versie zo hebben aangepast. De eerste versie is een veel samenhangender design naar mijn mening. Staat ook goed op die band! Is dat de CW band?

Helemaal mee eens!

Ja het is deze band. Is er ook voor gemaakt qua kleurstelling.

https://www.christopherward.com/watch-straps/canvas-webbing-strap/22-WEB-02-SXB-DC-ST.html

1 like

Nog wat foto’s van de NA.

22 likes

22 likes

Mooie foto’s! Gaaf horloge ook.

1 like

Proficiat met de nieuwe aankoop. Hoe meer ik er naar kijk hoe mooier ik hem vind. Een hele goeie keuze. Geniet ervan :ok_hand: :+1:

1 like

Het blauw met brons bevalt me met de dag meer en meer

8 likes

De C60Blue maar weer op staal gezet :smile:

12 likes

De C65 Dartmouth op een nato!

17 likes

Zomaar een plaatje

7 likes

iemand enig idee of CW nu wel het logo houdt zoals het nu is? het viel mij weer op met de bovenstaande 4 horloges, 3 echt verschillende logo’s en bij de 4e het op een andere plek :sweat_smile:

1 like

4 likes

Hey, die heb ik ook:

5 likes

Blue on blue

5 likes

Blijkbaar gaat CW binnenkort een prijsverhoging doorvoeren. Ben benieuwd hoe hoog die zal zijn.

4 likes

Tja begrijpelijk

4 likes

Weeral…
Over de de CW C63 die ik op het oog heb spreken ze in YT reviews van 2021 nog over prijzen gaande van €600-ish tot €800-ish.
Nu staat hij al op € 1.015 en als ze hem weer gaan verhogen waar gaat die dan landen… vermoedelijk toch niet in mijn horlogedoos :grimacing:

Iemand een mening of de zwarte C63 een €1.100 waard is?

1 like

Klopt. Medio 2021 mijn C63 Sealander met witte plaat op leer gekocht voor 630. Het kan kennelijk hard gaan in ruim 1,5 jaar…

2 likes

Heb je hem nog en wat zijn je ervaringen?

1 like