De C63 blijft een GADA horloge met een cleane look and feel. Ik zou er dus nog steeds voor gaan als ik jou was. Nu ben je de prijsverhoging ook nog voor natuurlijk.
Volgens mij zijn alle CW’s in prijs/kwaliteit/design bijna onovertroffen.
Het antwoord is dus ja, zeker nu nog vóór de prijs terug omhoog gaat. En heel waarschijnlijk zelfs na de prijsstijging zal het moeilijk zijn om een gelijkaardige kwaliteit te bekomen voor de prijs bij een ander merk.
Eigenlijk kan ik enkel positief zijn over deze: draagt heerlijk, prachtige kast, prima afwerking en zeker met witte plaat lekker frisse verschijning. Uurwerk is een “standaard” SW-200 maar loopt bij mij een snaarstrakke +3 sec per dag. Voor 630 was het een koopje. Voor 1100 is het ook zeker geen miskoop zou ik zeggen maar je komt ook wel weer in vaarwater van andere kanshebbers denk ik dan…?
Je vergeet wel dat de meeste in jouw lijstje voorzien zijn van een strap ipv een bracelet. Bij CW kom je bij een C63 met een strap op 840 euro uit. De bracelets van CW zijn over het algemeen duur maar het zijn ook echt top tier bracelets die niet onder doen aan de grotere merken.
(Als je trouwens dan in ponden afrekent kom je zelfs op 719 euro uit)
Oh en @anon3365753EV, ik realiseer me nu pas dat ik in het verleden jouw Tissot Couturier heb overgenomen! Ik draag de Christopher Ward op staal, en de Tissot op leer. Ze vallen mij allebei perfect. Dus als jij die Tissot goed hebt kunnen dragen, gaat de Christopher Ward ook perfect zitten
Liefst zou ik voor de zwarte plaat gaan!
En ik twijfel inderdaad niet dat hij me goed gaat bevallen. Op papier is hij qua specs perfect voor me. Had alleen geen voeling bij het merk. Het was maar omdat ik in een ander topic de vraag had gesteld dat ze me CW aangeraden hadden.
Nu ga ik in april wel naar Londen, maar hun HQ?, althans de plek waar je op afspraak horloges kan bekijken ligt toch op 35 min met de trein, neem dat het zo’n 2u in beslag neemt,… is moeilijk in de planning in te passen.
Want kan je gewoon in Pond afrekenen zonder extra taksen?
Als ik in Euro afreken lijkt het erop dat de taksen er mee inzitten.
Op Reddit las ik dat je 10% discount krijgt bij het aanmaken van een account. Ik heb paar uur geleden een account aangemaakt, maar geen discount code ontvangen en zie ook nergens waar dit kan. Iemand hier ervaring mee?
Als ik het me goed herinner maak je een account aan bij CW maar krijg je geen kortingscode. Wanneer je jouw eerste bestelling plaatst wordt er automatisch 10% korting toegevoegd. Probeer eens een bestelling te doen en kijk in je winkelmandje. Ik kan verkeerd zijn natuurlijk…
Klopt maar weten dat er niet zo lang geleden nog een 100 pond/125 euro (of wat was het exact) extra vanaf ging weerhoudt mij er nu ook van om een een C63 GMT te kopen
Haha precies dat. En als de C63 GMT richting de 1400 euro gaat komt een 2e hands Grand Seiko SBGN003 ook in het vizier voor een paar honderd meer. Alleen ga je op die GS daarna niet veel meer afschrijven