Hm ja dat valt (tegenwoordig) ook tegen, lijken nog wel 10 honderdjes bij te moeten
Maar is wel ook mijn afweging, was een erg leuk alternatief maar komt op deze manier te dicht bij de GS (die ik dan vele malen liever zou hebben).
Hm ja dat valt (tegenwoordig) ook tegen, lijken nog wel 10 honderdjes bij te moeten
Maar is wel ook mijn afweging, was een erg leuk alternatief maar komt op deze manier te dicht bij de GS (die ik dan vele malen liever zou hebben).
Nee en het gekke is dat in de Welcome email het volgende onderin de mail staat " *Enter code in the bag at checkout to apply the saving. See full T&Cs on our website here." Maar in de email staat nergens een * waar die bovenstaande zin dus toelichting op geeft of een code.
Afrekenen in Pound lijkt toch een no brainer?
£ 770 naar € = 875-ish vs €1.015 als je hem gelijk in € besteld.
komen taxes nog overheen van 130 pond waardoor je weer rond die 1k zit
aaah ok
ja ik had hem in mijn mandje gelegd maar was niet tot aan het order scherm gegaan.
Dat is volgens mij niet waar dit ‘trucje’ is geloof ik al vaker gebruikt
Nee
‘nee’ op mijn opmerking dat taxes erovereen komen of op opmerking van VriesKou die tegen mij zegt dat het niet waar is?
Ik hoop het 1e want dan scheelt het idd heel veel en ga ik gelijk op de bestel knop drukken
Nee op Taxes, vooral het koersverschil is de plus
Anders moet jij het eens proberen en hier de uitkomst posten
Dan kan ik misschien de trekker ook overhalen
Of ik kan als ik binnenkort in Londen ben ook vragen of ze het horloge niet kunnen versturen naar mijn hotel, hopen dat dit goed gaat en dan hoef ik me geen zorgen te maken over taxes die er al dan niet nog bijkomen.
Het is hier al vaker aangegeven dat de verzending en taxes voor rekening zijn voor CW. De prijs die je ziet is ook de prijs die je betaald. Dit is ook mijn ervaring.
Daarnaast kan je het horloge 60 dagen op zicht houden en kosteloos retour sturen. Ik zou het horloge dan in de stickers houden en niet de hele dag dragen.
Al denk ik toch dat het echt wel gewoon £ 770 is dat zal afgehouden worden. Als ik de redenering volg van wanneer ik hem in € zou bestellen wordt de aangegeven tax er niet bijgeteld maar gewoon ‘informatief’ weergegeven?
In euro:
In pond:
volgens de FAQ zitten de duties idd in de prijs die je ziet, resp € 1.015 & £ 770,00 dus:
Ik geef zeer binnenkort conclusie, mijn Bronze C65 Dune Beachgrass is onderweg betaald in GBP. Ik merk het wel of vadertje staat z’n handje gaat ophouden…
Zou dus wel een mooi verschil opleveren hé.
€ 1.015 vs € 875 (£770 omgezet naar €)
dat is top en alvast bedankt. Als je dit voor 3 april kan doen, zijn wij iig de prijsstijgingen voor.
Lees terug in het topic, besteldatum 7-2. Leverdatum (voorlopig 20-3). Dus ik zit veilig, want tis allemaal al ingehouden van de CC.
Ja of ze hebben nog de wisselkoers van 2016 (toen was het ongeveer 1.4) of post brexit hebben ze op de EUR prijs een verhoging gezet ter voorbereiding van de service van het betalen van de BTW/Import belasting.
Mijn eerste bestelling bij ze is uit 2021 voor mn 40e verjaardag, dus ik kan niet goed vergelijken, wie heeft er een langere bestelgeschiedenis?
Aangezien je het vraagt. De combi vind ik niet mooi. De kleur en de stijl passen er niet op. Die band een post eerder is echt veel beter