Christopher Ward only (Deel 1)

Ik verkies 'm ook met het blauwe bandje in dit geval.

1 like

Ik heb hetzelfde gevoel, gaat vandaag weer terug op blauw :grinning:

2 likes

Vind deze C63 SH21 Blue Marine best gaaf , maar voor die prijs is er ook heel veel andere leuks te koop :thinking:

2 likes

X-post

8 likes

Zoals gezegd terug op blauw :+1: is beter

6 likes

Hij lijkt me ontzettend cool. Zo mooi ontwerp… Alleen op 41mm ik weet niet of ik dat red.

Dit is mijn Atoll op 40mm met lug2lug van 47,50mm. Dit zou 41mm dial worden met 48,50mm L2L…

Hnnnng en er is al eentje onderweg… CW wat doe je met me!

1 like

Dat is idd zo maar anderzijds is het wel een COSC uurwerk en 5 dagen gangreserve.

Ik vind zelf de gangreservemeter onnodig op de dial

1 like

Heel cool!
Vind ik toch een van de meest geslaagde van CW :muscle:

1 like

Dankjewel :grinning_face_with_smiling_eyes: Hij is leuk. Handwinder. Mooi basic horloge.

1 like

wijzerplaat net wat aan de drukke kant, maar wel impressive! zeker voor het geld

1 like

1 like

Al heeft hij het verloren van m’n nieuwe aanwinst

Wachten tot ik in het blauw mag aanbieden dan maar

3 likes

Hij is gearriveerd de full bronze C65 Dune Beachgrass. Prachtig horloge! Alleen jammer dat ik niet de juiste maar schroevendraaier heb om de band kleiner te kunnen maken. Dus eerst naar internet voor juiste exemplaar.

Het wachten wel waard.

Hier zijn ze gebroederlijk bijelkaar:

Oh en iedereen die afvroeg of er nog naheffing zou zijn bij bestellen in GBP. Ik niet. DHL duwde hem zo in m’n handen bij de voordeur. Dus dat is weer bespaard!!

22 likes

Leuke aanwinst!

Ik ben benieuwd hoe die eruit gaat zien na enkele maandjes dragen :slight_smile:

Bracelet van brons zie je niet zo vaak! Ben benieuwd hoe hij er over een week uit ziet idd. Volgens mij gaat de legering die CW gebruikt best hard altijd.

Gefeliciteerd met je NA :tada:! Ook benieuwd naar de wijzerplaat in de zon, al kan dat even wachten zijn deze week :see_no_evil:

1 like

Hier ook maar even pluggen mocht iemand er vanaf willen:

https://www.horlogeforum.nl/t/gz-christopher-ward-c63-sealander-gmt-wit/447115

:pray:

Gewoon lekker nieuw bestellen in GBP. Goed te doen dan toch? En nog voor 3 april want dan komt er een onbekende prijsstijging aan.

1 like

11 likes