“Now, if you look very closely, you will see a Dartmouth on a mission in its natural habitat. A spectacular phenomenon.”
"Oh and perhaps an infant rhinoceros as well."
“Now, if you look very closely, you will see a Dartmouth on a mission in its natural habitat. A spectacular phenomenon.”
"Oh and perhaps an infant rhinoceros as well."
Sinds vandaag mag ik hier ook mee doen
Redelijk onder de indruk over de afwerking van dit horloge in deze prijscatagorie. Die band is wel echt heel nice voor het geld zeg!
Begin september vorig jaar kocht ik mijn CW C60 Trident op de stalen band, samen met een blauwe rubber band en een leder bandje. De rubber band wissel ik nu en dan eens af met de stalen band, alhoewel mijn voorkeur toch naar de stalen band gaat.
Het lederen bandje hield ik aan de kant voor een speciale gelegenheid of zoiets. En een paar weken geleden was het zover, grote familiebijeenkomst, en ik dacht nu gaat de leder strap er rond. Ik zag het al helemaal voor me, mijn CW met een chique leder bandje
Zoals je ziet verliep dit niet volgens plan
Niet anders gewend van ze. Vorig jaar begon een Tide strap wat te rafelen. Toch even een mail gestuurd of dit normaal was. Meteen de optie om een nieuwe strap naar keuze te kiezen op de site.
Ja CW is echt een topmerk,ben ook nog altijd blij met de mijne en ik wacht op de volgende logowissel voor ik er weer 1 koop
Tijd geleden heb ik een behoorlijke vragenlijst hier gestuurd over de C63 wit. De antwoorden plus tip om in ponden te bestellen, en zo ca €130 te besparen, heeft me op de bestelknop doen drukken - allemaal bedankt!
Ik heb het horlogebandje laten resizen door CW zelf, maar dit is niet goed gegaan want het het is echt veel te klein. Uiteraard al CW een bericht gestuurd maar zoals bekend is duurt het lang met klantenservice vandaar dat ik hier nogmaals om advies kom vragen.
Adviseren jullie om te wachten tot CW reageert en dan krijg ik wss een nieuwe in de juist maat opgestuurd. Of kan ik ook gewoon naar een locale juwelier gaan en hem daar laten vermaken?
Wil het horloge graag zsm dragen, maar als het beter is om door CW zelf te laten doen moet ik nog even geduldig blijven.
CW zal toch wel de losse, ongebruikte schakels hebben meegeleverd? Check je doos even. Daarmee kun je gewoon naar een lokale juwelier. Of je gaat de uitdaging aan met 2 kleine platte schroevendraaiertjes om er een schakel tussen te zetten.
Een vervangende band opsturen, met retourenvelop voor de oude, gaan ze denk ik niet doen, maar wie weet.
Heb je de overige links niet erbij gekregen in de doos? want dat is bij verkoop weer superonhandig… Dan zou ik gewoon zelf alsnog een link of een halve link aan elke kant weer toevoegen. Om die schroeven goed los te krijgen de stalen band van het horloge halen en even in een bak/pannetje met ECHT heet water te leggen. Daarna gaan de schroeven heel makkelijk.
Die kasthoek lijkt messcherp