CW x Gilette colab
Ziet er allemaal behoorlijk hoekig en scherp uit ja
Maar als je inzoomt op een Tissot PRX is dat daar ook zo:
Zo te zien gelukkig relatief kleine kroonbeschermers.
Ze lijken er geen Nautilus flaporen aangezet te hebben inderdaad
Hype is real! Hopelijk vlinder sluiting ipv die lange sluiting op de duikers want zo’n stalen band hoort door te lopen van top tot teen. Als hij geen 42mm of groter is dan is dit m’n verjaardag cadeau voor ‘23
Ik heb de indruk dat de prijzen terug gezakt zijn op sommige modellen?
Thans op 1 ben ik er zeker van, de Sealander.
Na de prijsstijging was deze €1.080(of €1.085) en nu €1.040.
In pond was hij gestegen naar £830 en staat hij nu aan £800 vs £770 dat hij voor de prijsstijging stond.
Staat nu dus aan € 1.315.
Ik behoor nu ook tot de gelukkige bezitters van een CW
10-tal dagen in mijn bezit en bevalt me zeer goed.
Heel mooi staat je precies goed qua maat. Is dit de 40mm?
Op CW forums zijn de speculaties vol aan de gang. En ze hebben early preview gehad. Ik hoop op zeer dun uurwerk. No date als mogelijk is en iemand zei wellicht de twin flags als herhalend soort clos de paris wijzerplaat…
Misschien de micro rotor van Yema?
Ja is de 40mm. Het is net gepast zou ik zeggen, denk dat maatje groter ook nog wel zou gaan
Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze dat gaan doen, dan prijzen ze zich uit de markt. Zou dan eerder verwachten dat ze er een sellita SW330 in zetten. Is maar 0.4 mm dikker en vrijwel zeker veel goedkoper. Het gaat toch een beetje een Tissot PRX concurrent moeten worden. CW zit iets hoger in de markt dus mag hij wel iets duurder zijn, maar geen 3 of 4x zo veel
No date op een sporthorloge verwacht ik ook niet. Pukkeltjesplaat dan weer wel, dat is weer helemaal in tegenwoordig
Hey die ken ik ook! Mis hem wel een beetje ondertussen
Linkje naar foto’s?