Christopher Ward only (Deel 1)

Gaaf hoor, heb deze even om gehad, wat een topper hé :ok_hand:

Ja dat was de eerste preview…ze hebben overigens nog een embargo tot 27-4. Dus ze waren uitgenodigd voor pre launch event via zoom maar iedereen is laaiend enthousiast.

Ik kan niet wachten!! Vroeg ze vorig jaar al naar sport horloge met geïntrigeerd stalen band. En toen deden ze heel geheimzinnig

Nee groter is denk ik net te groot voor je polis. Het probleem bij CW zijn de grote end links. Die steken nog een stuk uit. Dus als je dan groter gaat zweeft het horloge op de pols en steekt hij uit. Je hebt er goed aan gedaan om deze te kiezen… zo’n 17cm platte pols gelet op de maatvoering?

Dat kan je best goed inschatten, het is tussen 17cm en 18cm.
Heb ook een wat grotere 41mm met ook grotere lugs en die vult net iets meer, maar klopt dat die op sommige plaatsen wat zweeft.

Waar ik wel zeker van ben dat kleiner niet zo mooi zou ogen :slight_smile:

Heeft iemand hier toevallig een c65 met een mesh/Milanese band? Plaatje :grinning:

:wink:

8 likes

Natuurlijk! Waarom zat die er niet bij? :wink:Welke is dit?

Plaatje is niet van die van mij haha. Had ik nog wel omdat ik zelf ook aan het kijken was voor een mesh voor dit horloge.

Mesh van Staib. Premium mesh banden. Volgens mij maakt Staib ook de mesh voor bijvoorbeeld Omega. Zelf even kijken welke lengte je dan moet hebben. Deze gebruikt CW ook zelf voor bijvoorbeeld de moonglow. Is ook via CW aan te schaffen voor een premium prijs tegenover bij Staib zelf.

Ze hebben ook een brushed variant die ik zelf mooier vindt passen bij dit horloge.

https://www.bracelets-for-watches.com/uhrarmbaender/staib?facets=10

1 like

Inderdaad pukkeltjes in de vorm van het logo op de plaat:

Morgenochtend om 9:00 onthulling. (als ik het goed heb, 8:00 BST :grimacing:)

7 likes

Oef dat ziet er ERG mooi uit!!

1 like

Ben nog niet enthousiast over wat ik tot nu toe gezien heb,ik vrees dat CW een beetje van mijn padje af gaat.
Morgen maar eens afwachten…

1 like

Vind nog wat lastig inschatten hoe het geheel eruit gaat zien. Maar de kans dat ik direct de knip ga trekken acht ik vrij klein :blush:

1 like

Thanks, wel mooi, maar mij iets te gortig om even te proberen. Iemand ervaringen met geckota voor deze?

Daar is de leak:
https://usa.watchpro.com/christopher-ward-competes-in-the-polygon-bezel-sports-luxury-watch-market/

Staal en titanium… redelijke prijs 40mm

2 likes

Ziet er op het eerste gezicht best geslaagd uit,voor mij wat teveel facetjes maar toch niet onaardig.

Lekker frisse Aquitaine.

7 likes

Offline gehaald maar printscreen voor de ongeduldige HFer:

6 likes

Ik vind dit te “modieus” ipv een echt horloge
Chr ward vertrouwende gaat het een prachtig ding worden in details en afwerking maar op eerste gezicht beetje modemerk Neev fibes
images (1)

3 likes

Nog wat extra plaatjes hier.
€1.350,- op staal. Sellita SW200

9 likes

De Glacier ziet er wel cool uit,prijs is ook netjes maar (nog)niet mijn ding :thinking:

5 likes